Olenko ainoa joka ei tykkää Minna Parikan kengistä?

Vierailija

Katsoin just Parikan haastattelun luettuani kenkien nettikauppaa ja mun mielestä ne kengät näyttää halvoilta, vaikka ei sitä ole! En ymmärrä kuka aikuinen nainen haluaisi käyttää noita, ei mitään tyyliä.
Kertokaa Parikan kenkien ystävät, mikä niissä viehättää? Jutun mukaan naiset kiljuvat onnesta ostaessaan niitä.

Kommentit (14)

Vierailija

Niissä on oma särmänsä, mutta minullekin yltiöromanttista ja liian leikitelevää suhteessa hintaan. Laatua kyllä.

Vierailija

Tykkään, mutta en ihan kaikista. Esim. joissain noista pupukengistä on vähän liikaa meneillään, mutta voisin kelpuuttaa vaikka ne nahkaiset buster spades-malliset.

Vierailija

En minäkään tykkää. Olen kokeillut monia, mutta niissä on huono lesti omaan jalkaan. Stylistinikin on samaa mieltä.

Vierailija

Haluaisin tykätä, mutta värit monesti liian hailakoita, ja noi korot on aivan järkyttävät. No niin on kyllä hinnatkin. Ehkä 15 vuotta sitten olisin ostanut My Little Ponyt. Ne Nelliinan sydänkengät oli kyllä hienot <3

Vierailija

On ne leikittelevät mallit ihan kivoja, mutta en välttämättä tykkää, että jokainen vastaantulija osaa sanoa kenkieni merkin ja hinnan.

Mulla on yhdet minnaparikat, joiden ulkonäöstä kyllä tykkäsin, mutta lesti on mullekin vähän huono ja korko vääärässä asennossa. Ja puolentoista vuoden köytön jälkeen nilkkurin vetoketju hajosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tykätä, mutta värit monesti liian hailakoita, ja noi korot on aivan järkyttävät. No niin on kyllä hinnatkin. Ehkä 15 vuotta sitten olisin ostanut My Little Ponyt. Ne Nelliinan sydänkengät oli kyllä hienot <3

Just niitä sydänkenkiä tulee vastaan kovin monilla. Työpaikan pikkujouluissa oli kahdet. Muuten ne oliskin ihan kivat.

Uusimmat

Suosituimmat