Olen ihan keskiverron näköinen nainen - Miksi saan monet miehet kuitenkin ihan lääpälleen?

Vierailija

En yhtään ymmärrä, mistä tämä voisi johtua. Olen aina ajatellut että niitä ihailevia katseita saisi vain huippukaunottaret.

Kommentit (15)

Vierailija

1. Olet liian vaatimaton ulkonäkösi suhteen

2. Olet tietyllä tavalla erittäin naisellinen/seksikäs riippumatta ulkonäöstäsi (tunnen tällaisia naisia)

3. Olet itsevarma, hauska ja ystävällinen - miehet viihtyvät seurassasi

Jos vaihtoehto 2, niin haluaisin kuulla mitä teet tai millainen olemuksesi on - mä olen tuon 2. kohdan naisen täydellinen vastakohta.

Vierailija

Miten tuo lääpällään oleminen käytännössä käy ilmi? Jos mies haluaa seksiä, se ei tarkoita että mies olisi lääpällään. Se tarkoittaa vain että mies yrittää saada seksiä.

Vierailija

Kysyisit mieluummin: miksi minulle on niin tärkeää miesten huomio? Jos olet parisuhteessa, niin eipä sitä juuri edes kiinnitä huomiota niihin muihin miehiin. Ja jos joku lähettelee kiinnostusviestejä niin osaa kyllä nopeasti palauttaa vuorovaikutuksen normi-ystävälliseksi pienillä eleillä ja sanoilla. Onko sinulla koko ajan jahti päällä ja jos, niin miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2476756/mista_johtuu_etta_jotkut_ihan_kes...

Miten on mahdollista että sama kysymys esitettynä toisella tavalla voi saada näin erilaisen vastaanoton? Mistä johtuu että jos kysymys liittyy kysyjän omiin ominaisuuksiin ja elämään, häntä aletaan aina vähätellä ja vastaanotto on hyökkäävämpi kuin silloin jos kysyjä pohtii jotain mikä ei liity häneen itseensä?

Luultavasti se liittyy siihen ettei oleteta kenenkään pystyvän arvioimaan niin puolueettomasti miesten lääpälläänoloa itseensä kuin johonkin toiseen. Eli oletetaan että itsensä jalustalle nostava vain kuvittelee "kaikkien" miesten olevan häneen ihastunut koska on itsekeskeinen diiva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuva ap kuva ja mielellään alaston sellainen.

Se on oikeasti joku jätti P:n näköinen ilopilleri. Puhuihan hänkin blogissaan joskus, että vientiä olisi jos ei olisi parisuhteessa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva ap kuva ja mielellään alaston sellainen.

Se on oikeasti joku jätti P:n näköinen ilopilleri. Puhuihan hänkin blogissaan joskus, että vientiä olisi jos ei olisi parisuhteessa :D

Olisi kiva nähdä minkä näköisiä ihmisiä täällä on haukkumassa muita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanan kateellisia kommentteja. Tulee ihan ala-asteajat mieleen.

Korjaan yläasteajat. Ala-asteella ei vielä ollut kilpailua siitä kuka saa pojilta eniten huomiota.

Uusimmat

Suosituimmat