Onko suhteella tulevaisuutta, jos ei ole täysin hullaantunut alussa?

Vierailija

Olen ollut miesystävän kanssa yhdessä 2 kuukautta. Mies on hyvä ja ihana, meillä on seksuaalista vetovoimaa ja mukavaa yhdessä.

Välillä tunnen olevani aivan hullaantunut häneen, mutta välillä haluaisin vain olla "rauhassa". Olemme olosuhteiden pakosta muuttaneet yhteen kuukauden seurustelun jälkeen, asumme ulkomailla.

Elämässäni on ollut hyvin paljon muutoksia viime aikoina, ja ajattelen stressin ja huolen heijastuvan myös parisuhteeseen.

Mies on huolissaan suhteestamme, koska en hänen mielestään tässä vaiheessa tunnu olevan palavasti rakastunut. En kuitenkaan halua erota, sillä siihen ei ole mitään syytä. Haluan tutustua mieheen paremmin ja uskaltaa avautua hänelle täysin.

Olemme 30-vuotiaita.

Kommentit (9)

Vierailija

On. Jotkut persoonallisuudet ovat sellaisia että eivät koskaan syty nopeasti, ja heillä olisi epänormaaliakin hullaantua äkkiä ja kokonaisvaltaisesti. 

Sitten taas jos tuntee itsensä ja on sellainen yleensä hyvin nopeasti syttyvä, niin sitten epäröinti voi tarkoittaa että joku vaisto sanoo että jotain vikaa tässä jutussa on.

Vierailija

Ilman muuta on. Alkuajan huuman suuruus ei takaa mitään, puoleen eikä toiseen. Onhan se ihanaa liidellä pilvissä jne mutta se arki tulee sieltä kuitenkin ja se valtava tunteenpalo asettuu aikanaan. Moni suhde ei nimenomaan ole kestänyt, kun liian pian ollaan menty naimisiin, tehty lapsi jne. Maltti on valttia näissä rakkausasioissakin.

Vierailija

Minulle ei olisi. En kaipaa erityisesti parisuhdetta mihinkään, mulla on aivan hyvä ja mukava olla yksinäni ja kavereiden ja satunnaisten miesystävien seurassa. Jos en todella rakastu tulisesti, en näe mitään syytä suhteeseenkaan.

Vierailija

Minulla tähän mennessä pisin suhde alkoi kaveripohjalta, siitä pikkuhiljaa ihastuin ja lopulta rakastuinkin. Ei ollut mitään ilotulitusta ja palavia tunteita siis alusta asti.

Mutta koska olen sittemmin kokenut myös sellaisen polttavan rakkauden niin en enää varmaankaan osaisi mitään muuta ihastumisena ja rakastumisena pitääkään... että sikäli ymmärrän epäröintisi. Minusta sinun tulisi silti antaa aikaa suhteelle, jos vain miehesi suostuu siihen myös. Yritän ainakin itse psyykata itseäni ajattelemaan niin, että jokainen suhde on kuitenkin erilainen, eikä voi verrata aiempiin tai omiin ihanteisiin liikaa.

Toki jos tuntuu väärältä niin sitten tuntuu väärältä, eikä auta jatkaa.

Vierailija

En mä ainakaan tuntenut olevani rakastunut mieheeni ennen kuin silloin, kun oltiin vakavasti seurusteltu vuosi. Sitä ennen ajattelin, etten taida välittää kovin paljon. Jotkut nyt vain ovat hitaammin lämpiävää sorttia. Miehet usein rakastuvat paljon nopeammin kuin naiset, he eivät ole ilmeisesti naisten lailla niin analyyttisiä tunteissaan ja sekoittavat kemian rakkaudeksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat