Kun on keski-ikäinen, ruma ja vanhannäköinen onko pakko elää?

Vierailija

Lisäksi kun on sairauksiakin. Ja kauniimmaksi ei enää tule eikä saa miehiltä lainkaan huomiota kuten joskus nuorena ja nättinä. Onko siis pakko elää?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

No ei kai kenenkään mikään pakko ole elää, mutta ihmettelen miksi vielä keski-iässä tuollaiset asiat kuin ulkonäkö ja miesten huomio niin tärkeitä on. Itse olen 41 v, ruma ja lihava, mutta eipä minua enää mitkään miehet kiinnostakaan joten ihan sama koko ulkonäkö.

Vierailija

On. Keski-ikäiset hoitaa sekä lapset että vanhukset, kuluttaa kulttuuritapahtumat ja tekee lumityöt. Et kyllä lipeä ruodusta. Sun ulkonäöstäs ei kukaan ole kiinnostunut.

terv.

toinen keski-ikäinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kai kenenkään mikään pakko ole elää, mutta ihmettelen miksi vielä keski-iässä tuollaiset asiat kuin ulkonäkö ja miesten huomio niin tärkeitä on. Itse olen 41 v, ruma ja lihava, mutta eipä minua enää mitkään miehet kiinnostakaan joten ihan sama koko ulkonäkö.
Ne nyt vaan on tärkeitä. Oma mies ei koskaan ole sanonut kauniiksi ja tulee mieleen nuoruuden kehumiset niin olisi kiva kun joskus joku vielä nätiksi sanoisi.

Vierailija

Ei se mikään pakko ole. Olihan sinulla edes nuoruus, kun sait vastakkaiselta sukupuolelta huomiota. Itsekin voisin aivan heti lyödä hanskat tiskiin, kun ei tilanne itselläkään parane vanhentuessani.
Ikisinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään pakko ole. Olihan sinulla edes nuoruus, kun sait vastakkaiselta sukupuolelta huomiota. Itsekin voisin aivan heti lyödä hanskat tiskiin, kun ei tilanne itselläkään parane vanhentuessani.
Ikisinkkumies
Joo sitä ei vaan silloin käsittänyt kuinka äkkiä se nuoruus ja kauneus menee ohi eikä osannut hyödyntää kauneuttaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt vaan on tärkeitä. Oma mies ei koskaan ole sanonut kauniiksi ja tulee mieleen nuoruuden kehumiset niin olisi kiva kun joskus joku vielä nätiksi sanoisi.

Useimmat ihmiset ei enää pitkissä suhteissa huomaakaan toisen ulkonäköä, ja siksi sitä ei tule kehuttua, kun ihan muut asiat on tärkeitä. Minusta se on hyvää kehitystä että noin käy, sillä iän myötä joka ainoan ulkokuori myös rupsahtaa. Seksuaalisuuskin voi perustua muulle kuin ulkonäön kiihottavuudelle.

Toisaalta sekin on fakta että loppujen lopuksi aika harva pitää meitä nelikymppisiä tai yli mitenkään kauniina enää. Ehkä joku voi olla ikäisekseen hyvän näköinen, mutta tosi harva on yleisesti kaunis tai nätti. Kun itse katson peiliin niin en minä ainakaan ole, vaan vähän roikahtanut ja väsähtäneen näköinen. Mutta onneksi elämässä huomioni on nykyisin ihan muissa asioissa kuin ulkokuoressa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset ei enää pitkissä suhteissa huomaakaan toisen ulkonäköä, ja siksi sitä ei tule kehuttua, kun ihan muut asiat on tärkeitä. Minusta se on hyvää kehitystä että noin käy, sillä iän myötä joka ainoan ulkokuori myös rupsahtaa. Seksuaalisuuskin voi perustua muulle kuin ulkonäön kiihottavuudelle.

Toisaalta sekin on fakta että loppujen lopuksi aika harva pitää meitä nelikymppisiä tai yli mitenkään kauniina enää. Ehkä joku voi olla ikäisekseen hyvän näköinen, mutta tosi harva on yleisesti kaunis tai nätti. Kun itse katson peiliin niin en minä ainakaan ole, vaan vähän roikahtanut ja väsähtäneen näköinen. Mutta onneksi elämässä huomioni on nykyisin ihan muissa asioissa kuin ulkokuoressa.

Näinhän se tietysti menee mutta mieheni ei ole edes alkuaikoina sanonut minua kauniiksi. Jos kysyn mihin rakastui minussa, en ollut silloin enää nuori ja nätti kun me löydettiin toisemme niin hän sanoo että ns koko pakettiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noh, missä sinua voisi huomioida?

t. vastaava mies

No esim nuorena kun meni baariin niin miehet tulivat heti juttelemaan, tarjosivat drinkkejä, kehuivat kauniiksi yms mutta nyt jos joskus yksin menee baariin niin saa ihan yksin olla.

Vierailija

Miksi ulkonäkö on naisille niin tärkeää? Keskittyisitte johonkin muuhun välillä. Ja tämä ei sitten tarkoita, että pitäisi alkaa miesvihaajaksi! Miehiin voi suhtautua ihmisinä - ei niin, että miettii aina haluaako se mua ja jos ei niin miksei.

Vierailija

Miten niin ette ole kauniita tai hoikkia keski-ikäisenä? Jos ette olleet kauniita nuorena, tuskin olette nytkään. Jos olit hoikka nuorena ja lihonut, laihduta. Ihme itsesääliä täällä taas. Olin kaunis nuorena ja olen vieläkin, painon kanssa joutuu riehumaan aineenvaihdunnan hidastumisen vuoksi, mutta minä voitan! Pysy ruodussa kuten joku käski.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei äiti, kyllä on! Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja miesten paneskelu.
Et ole ainakaan minun lapseni vaikka olen keski-ikäinen niin mulla on niin pieni lapsi ettei täällä kirjoittele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun on sairauksiakin. Ja kauniimmaksi ei enää tule eikä saa miehiltä lainkaan huomiota kuten joskus nuorena ja nättinä. Onko siis pakko elää?

Käy pakolaiskeskuksen liepeillä hakemassa seuraa! Iltalehden uutisen mukaan siellä pörrää muitakin ikäisiäsi naisia samassa tarkoituksessa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat