Superdieetillä olevat!

Vierailija

Oletteko laihtuneet tällä viikolla yhtään? Multa on tullut alas 0,8. Vatsa oli kipeä ja turvoksissa eiliseen saakka, nyt se on laskenut.
Onko sun helppo noudattaa ruokavaliota? Itsellä ne kaurahiutaleet on pahin juttu, vaikka laitankin ne nykyään blenderiin muiden aamupala aineiden kanssa.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Mä en jaksanut kuin muutaman päivän. Liian usein syömistä, liikaa rahkaa ja muuta etovaa jota inhoan. Valitsen jonkun itselleni sopivamman laihdutusmenetelmän.

Vierailija

superdieetin käyneenä 2013 en enää ikinä lähde siihen touhuun! En laihtunut kuin 2,5 kiloa viidessä viikossa ja maha oli kuin jalkapallo siitä rahkan mättämisestä! Vaihdoin vähähiilihydraattiseen viljattomaan ruokavalioon 2014 ja nyt ollaan -20kg laihempi ja senttejä sulanut yhteensä -48cm. Herkkuhimot tipotiessään kun rasvaa syö tarpeeksi, iho pysynyt hyvin laihdutuksessa mukana  kun rasva pitää ihon elastisena 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olkaa varovaisia. Noiden usein väärin laadittujen dieettien ansiosta monella on alkanut kilpirauhasvaivat ym.

Mä taas ajattelin ettei tästä dieetistä voi olla kuin hyötyä. Syödään usein, mutta terveellisesti.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä syön rahkaa vain aamuisin. Itse tykkään, kun on paljon syömistä.

Joo joillekin se varmaan sopii. Itse tykkään syödä vain 2-3 kertaa päivässä, mutta sitten ison annoksen kun syön. Tulee paha olo jatkuvasta syömisestä. Samoin liika proteiini ja yleensä maitotuotteet isoina määrinä tekee mulle väsyneen, tukkoisen olon, joten oli ihan väärä dieetti mulle.

Lihavien puolesta

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa varovaisia. Noiden usein väärin laadittujen dieettien ansiosta monella on alkanut kilpirauhasvaivat ym.

Mä taas ajattelin ettei tästä dieetistä voi olla kuin hyötyä. Syödään usein, mutta terveellisesti.

Ap

Se terveellinen syöminen on hyvin suhteellinen käsite. Se Jutan ammattitaito ei ole minua vakuuttanut koskaan, varsinkaan tuon pH-dieetti jutun jälkeen. Minusta on törkeää kun ylipainoisia jatkuvasti rahastetaan erilaisilla dieeteillä. Fitfarmillakin taitaa olla kymmenen erilaista dieettiä listoillaan, kun yksi tai kaksi oikein tehtyä riittäisi aivan hyvin, ei tarvita kymmentä erilaista.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2475962/jutta_gustafsbergin_uusin_huijaus...

Vierailija

Mä tykkään! :)

Säännöllinen ruokarytmi on ihan loistava juttu ja mulla taas on turvotus lähtenyt ennemminkin kuin lisääntynyt. Vatsakin toimii tosi hyvin. Luulen että johtuu siitä tosi suuresta kasvisten syönnin määrästä ja marjojen popsimisesta. Mun mielestä ruokavalio vaikuttaa ainakin tosi terveelliseltä.

Painoa en ole edes katsonut, enkä katsokaan kuin vasta useamman viikon jälkeen. Se on tärkeää, mutta ei tärkein juttu mulle tässä dieetissä.

Treenien kanssa sitten onkin suurempia ongelmia. Salin jälkeen on kaikki paikat niin kipeänä että on pakko skipata osa treeneistä. Ei vaan pysty kun sattuu niiiin paljon!

Olisiko muilta treenaajilta vinkkejä tähän?

Vierailija

Lihavien puolesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Se terveellinen syöminen on hyvin suhteellinen käsite. Se Jutan ammattitaito ei ole minua vakuuttanut koskaan, varsinkaan tuon pH-dieetti jutun jälkeen. Minusta on törkeää kun ylipainoisia jatkuvasti rahastetaan erilaisilla dieeteillä. Fitfarmillakin taitaa olla kymmenen erilaista dieettiä listoillaan, kun yksi tai kaksi oikein tehtyä riittäisi aivan hyvin, ei tarvita kymmentä erilaista.

Jep. Itse menin ravitsemusterapeutille lopulta kun tuokin epäonnistui ja se haukkui koko Jutan dieetit ja asiantuntemattomat, väärää tietoa levittävät kommentit iltapäivälehdissä. 

Samalla täytyy sanoa että jos vaan rahaa on niin kannattaa ravitsemusterapeuttia harkita. Itse sain sieltä omiin mieltymyksiini ja tottumuksiini sopeutetun, riittävän vähäkalorisen viralllisterveellisen syömissuunnitelman, jolla olen laihtunut tasaisesti ja ilman nälkää tai sosiaalisia rajoituksia kummallisen tarkan dieetin takia. Mikä ihana  helpotus oli kun puolustuskannalla jo sanoin että minä en sitten saa alas aamiaista, niin hän sanoi että ei tarvikaan, kunhan päivän muu ruoka on kunnossa. Tai kun stressasin kosteita juhlia, että miten otan vain vettä, niin hän sanoi että saat sinä ihan kaljaakin juoda jos haluat, kun ei näitä juhlia usein ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lihavien puolesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Jep. Itse menin ravitsemusterapeutille lopulta kun tuokin epäonnistui ja se haukkui koko Jutan dieetit ja asiantuntemattomat, väärää tietoa levittävät kommentit iltapäivälehdissä. 

Samalla täytyy sanoa että jos vaan rahaa on niin kannattaa ravitsemusterapeuttia harkita. Itse sain sieltä omiin mieltymyksiini ja tottumuksiini sopeutetun, riittävän vähäkalorisen viralllisterveellisen syömissuunnitelman, jolla olen laihtunut tasaisesti ja ilman nälkää tai sosiaalisia rajoituksia kummallisen tarkan dieetin takia. Mikä ihana  helpotus oli kun puolustuskannalla jo sanoin että minä en sitten saa alas aamiaista, niin hän sanoi että ei tarvikaan, kunhan päivän muu ruoka on kunnossa. Tai kun stressasin kosteita juhlia, että miten otan vain vettä, niin hän sanoi että saat sinä ihan kaljaakin juoda jos haluat, kun ei näitä juhlia usein ole.

Aivan. Noissa Jutan dieeteissä ja monissa muissakin dieeteissä on usein se vika, että ne on laatinut joku kehonrakentaja joka on sen oman kuntonsa ja painonhallintansa hoitanut steroideilla ja hormoneilla ym, joten dieetin tekijällä ei ole oikeasti tarkkaa tietoa siitä kuinka kroppa käyttäytyy ääritilanteissa ilman niitä lääkeaineita.
Sen takia yleensä ennemmin tai myöhemmin on luvassa ongelmia kyseisten dieettien noudattajille.

Vierailija

Mulle on ammattilainen tehnyt henkilökohtaisen ruokasuunnitelman eikä se toiminut. -500 g viikossa ja jos vähänkään poikkesit siitä, pamahti heti lisäkiloja, joiden pudottamiseen meni viikkoja! Mulla meni ihan totaallisesti hermo eikä sekään mikään ilmainen ollut, Jutta on paljon halvempi.
Nyt Jutan dieetin aloittaneena en aio sitäkään 6 viikkoa käydä läpi, jos alan tuolla ohjelmalla lihomaan tai paino putoaa hitaasti tai ei ollenkaan. En toki heti luovuta, mutta kyllä 3 viikkoakin jo kertoo laihtuuko vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Tosiaan syödään usein, mutta terveelliseksi en sanoisi.

Vierailija

Miksi et sanoisi superdieettiä terveelliseksi? Mun mielestä siinä syödään pelkkiä terveellisiä ruokia. Nyt kun kaikki smoothietkin on muotia, niin ei se rasvaton rahkakaan voi kovin huonoa olla.

Mulla lihaskipuihin on auttanut magnesiumin syönti. Ja tietysti venyttely.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ei ole terveellistä tässä ruokavaliossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ei ole terveellistä tässä ruokavaliossa?

Liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat