Oletko sinä ollut koskaan itsetuhoinen niin että olisi vaurioittanut itseäsi seksillä?

Vierailija

"Ruotsissa tehtyyn kyselytutkimukseen osallistui lähes 6 000 lukiolaista, joista 2,2 prosenttia kertoi harrastavansa seksiä vahingoittaakseen itseään." Ylen sivuilta.
Teitkö sinä koskaan näin? Minä olen joskus jollakin kummalla tavalla halunnut rankaista itseäni ja lähtenyt epämääräisen miehen mukaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Paljon on irtoseksiä tullut harjoitettua mutta ei se koskaan minua ole mitenkään vaurioittanut. Minun ajatusmaailmassani kun seksi on ihan häpeä- ja rajoitusvapaa asia jota saa harjoittaa kun tekee mieli. En edes ymmärrä miten seksillä voisi itseään vaurioittaa, mulle on täysin vieraita tuollaiset mitä ap sanoo että rangaistakseni itseäni harrastaisin seksiä. Harrastan seksiä kun panettaa, en muuten.

Vierailija

Kun olin teini ja todella itsetuhoinen,harrastin myös irtosuhteita. En mä nyt sanoisi, että tein sitä silloin vahingoittaakseni itseäni, ainakaan tietoisesti. Enemminkin halusin kokea, että en ole aivan yksin. Kaipasin jotain läheisyyttä. Eipä mulle tuosta ole mitään traumoja jäänyt, vaikka olin 15 ja paneskelin vanhempienkin miesten kanssa. Kyllä mä omasta tahdostani sen tein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat