XXXXXX Minkälainen suhde Celine Dionilla oli 12-VUOTIAANA? XXXXXXX

38-vuotiaan äijän kanssa!!!

Lehtitietojen mukaan Celine Dion aloitti suhteen tulevan aviomiehensä kanssa 12-vuotiaana ja meni isompana naimisiin! Mies on 26 vuotta Celinea vanhempi eli 12 v & 38 v olivat yhdessä. :O

Minkälainen tuo suhde OIKEASTI oli alkuvuosina? Ainakin tykkäsivät toisistaan ja Celinesta kasvoi menestyvä nainen. Onko Celine koskaan raottanut asiaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mä olen ihmetellytkin, miksei tätä asiaa ole täällä puitu. Tai oikeastaan yhtään missään.

Mä muistelen, että julkisuuteen on kerrottu, että tämä mies hoiti Celinen asioita, kun manageri oli. Vasta sitten kun Celine oli aikuinen rakkaus syttyi... Niinpä niin jaapa jaa.

Vierailija

Rene Angelilille lähetettiin nauha, jossa Celine lauloi. Kuunneltuaan nauhan Rene oli sitä mieltä, että Celinestä voi tulla suuri tähti ja ryhtyi hoitamaan tämän asioita. Myöhemmin pariskunta rakastui.

Vierailija

"myöhemmin pari rakastui" jaa jaa, jotenkin vaikea uskoa, että aikuinen mies olisi vuosikausia tekemisissä tytön/naisen kanssa ja vasta sitte, yli kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen rakkaus leimahtaisi. Luulisi, että toiseen ihmiseen rakastuu aika alkuvaiheessa tai sitten ei ollenkaan. Oikeasti tosi vaikea uskoa, että tuo mies olisi alussa yli kymmenen vuotta nähnyt celinen vain "työkaverina" ja sitten yhtäkkiä vaan rakastunut tähän.

Sisään mahtuu

Myöhemmin = seuraavana päivänä?

No, olihan se yksi norjalainen kaupunginjohtajakin suhteessa 13-vuotiaan tytön kanssa ja kuljetti tätä nuorta naista mukanaan työmatkoillakin. Suhde kesti vuosia eikä miehen vaimo tai tytön vanhemmat epäilleet mitään. :O

Toisaalta onhan turvaseksi kuitenkin aika paljon terveellisempi nautinto kuin tupakka, viina, huumeet tai roskaruoka.

Uusimmat

Suosituimmat