Olen nainen ja perustan itsevarmuuteni varakkuuteen

Vierailija

ja lesoilen luksustuotteilla ja vaatteilla. Olen sinkkunainen eikä itsetuntoni ole koskaan perustunut miesten määritelmiin minusta. Ne on kateellisia koska mulla on aina ollut enemmän munaa ja rahaa kun niillä.

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla tavallaan sama, paitsi että en näytä mitenkään erityisesti varakkuuttani ulospäin, en esim. käytä merkkituotteita joissa näkyisi merkki isosti. Ulkoisesti näytän hyvinkin tavikselta, hillityn tyylini kanssa. Auto nyt on vähän keskiverto-sinkkunaisen autoa kalliimpi muttei sekään mitään päät  kääntävä luksusauto. En halua herättää ihmisten huomiota vaan sulautua massaan.

Mutta kyllä se tietynlaisen itsevarmuuden elämään antaa, kun tietää ettei tarvitse pärjätäkseen keneltäkään mitään. Ei todellakaan tarvitse miehiä elintason takia. Eikä oikeastaan edes työtä, koska olen perinyt sen verran rahaa ettei minun tarvisi loppuelämänä työtä tehdä jos en haluaisi. Teen kuitenkin koska pidän työstä ja luulen että pitkästyisin ilman mielekästä tekemistä. Mutta eipä potkutkaan pelota yhtään, kun takana on rahaa sen verran että pärjään ilman työtäkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla tavallaan sama, paitsi että en näytä mitenkään erityisesti varakkuuttani ulospäin, en esim. käytä merkkituotteita joissa näkyisi merkki isosti. Ulkoisesti näytän hyvinkin tavikselta, hillityn tyylini kanssa. Auto nyt on vähän keskiverto-sinkkunaisen autoa kalliimpi muttei sekään mitään päät  kääntävä luksusauto. En halua herättää ihmisten huomiota vaan sulautua massaan.

Mutta kyllä se tietynlaisen itsevarmuuden elämään antaa, kun tietää ettei tarvitse pärjätäkseen keneltäkään mitään. Ei todellakaan tarvitse miehiä elintason takia. Eikä oikeastaan edes työtä, koska olen perinyt sen verran rahaa ettei minun tarvisi loppuelämänä työtä tehdä jos en haluaisi. Teen kuitenkin koska pidän työstä ja luulen että pitkästyisin ilman mielekästä tekemistä. Mutta eipä potkutkaan pelota yhtään, kun takana on rahaa sen verran että pärjään ilman työtäkin. 

Jep, ite oon vielä opiskelija, joten varakkuuttani tuskin edes uskotaan. Oikeasti olen todella rikas. ap

Vierailija

Sinä laulat kuin Marlene Dietrich
ja tanssit kuin Gigi Jeanmaire
Kaikki vaatteesi tehnyt on Balmain
niissä kimmeltää helmet kuin jää, ne vielä nään.

Sinun palvotut piirteesi muistan
ne aina varjoina seuraani saan
Silloin hiljaa vain päätäni puistan
eihän varjoja voi koskettaa, kuitenkaan.

(Kertosäe:)
[Mutta/*Vaan] minnepäin mietteet käy silloin,
valon kun näät himmenneen?
Kun vuoteeseen yksin jäät illoin,
niin muistat kai sen entisen [kaukaisen]?

Sinä rahoillas kaiken voit ostaa
kyllä tiedät sen itsekin
Sinun tarvitsee kättäs vain nostaa
ja ovet aukaistaan salaisetkin, eikö niin?

Missä shamppanjaa kalleinta juodaan
siellä viihdyt sä kai parhaimmin
Kaikki runsaimmin luoksesi tuodaan
mutta tyhjäksi jäät kuitenkin, eikö niin, eikö niin?

Ja kun talvi taas Pariisiin saa
heidän kanssaan sä lähteä voit
Lomakeskuksiin Alppien taa
siellä uusimmat rytmit jo soi.

Kertosäe

Niin muistan taas Pariisin sillat
alla siltojen sinutkin näin
Siellä istuimme sateiset illat
sinä lähdit kun taas minä jäin, ystäväin.

Niin muistot vain jäi, Marie-Claire
sinä sait minkä toivoitkin kai
Mutta paljon myös jäi, Marie-Claire
vaikka tietenkin voit unohtaa, ja naurahtaa, hahaha.

Kertosäe*

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat