''Se 17-vuotias teini'' on täällä taas!

S18v

Jätin av:n 15.6.2015 klo.20:30, mutta tänään 7kk tauvon jälkeen olen päättänyt tulla takaisin :) Vaikeaa teki, mutta kertaakaan en ole käynyt täällä edes pikaisesti tämän 7kk aikana!

Olen tässä välissä kerennyt täyttämään 18-vuotta, joten olen jatkossa ''se 18-vuotias teini'' :)

Jaksaisiko joku kiltti tehdä jonkinlaisen koosteen mitä täällä on kerennyt tapahtumaan tässä päälle puolen vuoden aikana? Sivujen ulkonäkö on ainakin muuttunut ja öisin on kirjautumispakko (muistan miten keväällä 2015 sitä taidettiin kokeilla yhden yön ajan ja se käynnisti joukkopaon protestina kirjautumispakkoa vastaan :D Onko uusi sellainen tapahtunut?), mutta onko jotain muutakin?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?

S18v

Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi sinulle huomiopäissäsi tehdä oikein henkilökohtainen kooste sivun tapahtumista. Mitä jos lukisit aivan itse?

Kyllä :) Av:ta vai onko tuollainen kooste jo jossain?

S18v

Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut pitäisi muistaa?

Jos tiedät Mies 29v:n, niin sinun pitäisi tietää myös minut. Jos et tiedä Mies 29v:tä, et voi kutsua itseäsi av mammaksi.

S18v

Vierailija kirjoitti:
Kyllä me Mies muistetaan. Muttei sua.

Sitten sinulta ei olisi voinut mennä ohi tuo juttu, mistä minutkin muistetaan o_o

S18v

Vierailija kirjoitti:
Moikka! Mä muistan sut :). Ssss on nykyää palstan vihatuin tyyppi. Muuta vissii ei oo tapahtunu?

Jeij, joku muistaa :3 Onko tämä Ssss joku uusi, vai viittaatko siihen blogaajaan, Jonka Nimeä Tällä Palstalla Ei Mainita (ketjun poiston uhalla)?

Vierailija

Minä muistan, olit varkaudesta ja tuo perkeleen hamsterimies myös.
Oliko kovat 18v bileet, onko jo ajokortti?
Minäkin täytin poissaollessasi 40v ja bileet oli sitä luokkaa että jotenkin vieläkin vähän sekava olo ja uusivuosi ei asiaa parantanut.
T.M40v

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat