Vittu saatana että paloi käämit.

Vierailija

Mies tavannut exäänsä muutamaan otteeseen. Ja jälkeenpäin kertoi tai itseasiassa vasta kun kysyin niin kertoi kun olis ihan normaalia. Mua oksettaa, se auttoi sitä akkaa muutossa yms. Se oli se viikko kun mies näki exäänsä enemmän kuin mua. Ihmettelinkin silloin kun ei innostunut tapaamisehdotuksista. Oli varmaan jo luvannut exälle auttavansa. Voi vittu jos minä tekisin noin sais se paskahalvauksen. Olen esittänyt miehelle välinpitämätöntä, mutta sisällä kiehuu. Mitä mä voisin sanoa sille. Mitä helvettiä!?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No huhhuh. Kyl mäkin voisin yhtä mun entistä poikaystävää auttaa muutossa ja voisin mennä jopa lapsenvahdiks jos pyytäis.

Vierailija

Sano, että olet asiasta vihainen ja tunnet itsesi satutetuksi. Näin ei voin ainakaan jatkaa tohua ja vedota siihen, että mikset ole sanonut mitään.

Sinulla on oikeus olla mustasukkainen tästä. Mies ei välttämättä elättele eksäänsä kohtaan mitään, mutta toki tuollainen aina pistää hälytyskellot soimaan kellä t ahansa.

Vierailija

Sanot miehelle asialliseen sävyyn: "Minusta tuntuu ikävältä, että tapaat exääsi ja salailet asiaa minulta. Toivon, että voisimme olla toisillemme rehellisiä ja avoimia."

Ja sitten kumpikaan teistä ei kiukuttele, jos toinen jostain syystä näkee exää.

Vierailija

Onko heidän suhde sun takia mennyt poikki vai miksi tunnet olosi noin uhatuksi? Mistä tuo huono itsetunto kumpuaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Mitä sä oikein pelkäät?

Se akka tekee kaikkensa että sais mun miehen takaisin. Ei se saa tai mistä sitä ikinä tietää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko heidän suhde sun takia mennyt poikki vai miksi tunnet olosi noin uhatuksi? Mistä tuo huono itsetunto kumpuaa?

Ei ole. En edes tuntenut heitä kun olivat yhdessä. Mutta kyllä lähti mies liian pian erosta suhteeseen. Ja mun moka miksi lähdin. Vaikka kyllä miehellä ehti laastari ennen meitä olla. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Mitä sä oikein pelkäät?

Se akka tekee kaikkensa että sais mun miehen takaisin. Ei se saa tai mistä sitä ikinä tietää. Ap

Sun mies vai sen mies? Ehkä kuitenkin itsensä mies, pakolla ei ketään vierellään voi pitää.

Vierailija

Ajatelkaa, mies tapasi exäänsä mielummin kuin minua. Laittoi exänsä tärkeysjärjestyksessä edelleni. Sika! Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat