Kuka hakkasi naisen junassa Kivistön asemalla?

Vierailija

Ei näillä junilla uskalla enää liikkua.

http://www.metro.fi/uutiset/a1387816098292

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Varmaan exä. Uskallat liikkua ihan missä vaan jos et ole eroamassa väkivaltaisesta vässykästä. Suurinpiirtein kaikki vakava väkivalta kohdistuu noihin naisiin.

Vierailija

Kiinnitti huomiota, kun asemilla kuulutettiin aamulla kehäradan junien myöhästymisien syyksi ilkivalta, se oli sitten varmaan tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan exä. Uskallat liikkua ihan missä vaan jos et ole eroamassa väkivaltaisesta vässykästä. Suurinpiirtein kaikki vakava väkivalta kohdistuu noihin naisiin.
Väkivallan -  myös vakavan - uhri on Suomessa paljon useammin mies kuin nainen.

Vierailija

Hienoja nämä 'miehet', jotka käyvät nyrkillä naisten kimppuun. Vielä todennäköisesti naisten, jotka olivat menossa töihin tienaamaan rahaa myös tämän nyrkkisankarin elatukseen. 

Vierailija

Pääasiassahan väkivallan uhri ja tekijä yleensä tuntevat toisensa. Suomessa on harvinaista joutua väkivallan uhriski ihan täysin yllättäen täysin tuntemattoman ihmisen toimesta. Yleensä aina syynä on juuri parisuhdeongelmat kuten mustasukkaisuus/erokriisi/huoltajuusasiat tai sitten se, että toinen/molemmat parisuhteen osapuolet ovat päihteiden vaikutuksen alaisina.

Jos siis et kulje tuolla humalassa/aineissa, eikä puolisosi tai kukaan exäsikään tee niin, eikä sinulla ole myöskään mitään kaunoja exiesi/nykyisesi/muiden tuttujesi kanssa, niin on aika pieni todennäköisyys että joutuisit väkivallan uhriksi.

Itse esimerkiksi olen elänyt koko elämäni sellaisessa keskiluokkaisessa pumpulissa, etten edes osaa kunnolla pelätä väkivallan uhriksi joutumista. Kukaan läheiseni ei käytä tavallista enempää alkoholia ja kukaan ei käytä huumeita. Takana on kaksi parisuhdetta, joista toinen ihan teininä ja toinen nuorena aikuisena, kummatkin täysin terveitä suhteita, kuten nykyinenkin jo pitkään jatkunut parisuhde. En ole koskaan ollut missään tekemisissä ns. alamaailman kanssa, enkä esim. työskentele vaarallisella alalla. Ei tulisi mieleenkään, että joku voisi minutkin pahoinpidellä vaikka kauppareissulla, vaikka toki niin voisi kuitenkin käydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassahan väkivallan uhri ja tekijä yleensä tuntevat toisensa. Suomessa on harvinaista joutua väkivallan uhriski ihan täysin yllättäen täysin tuntemattoman ihmisen toimesta. Yleensä aina syynä on juuri parisuhdeongelmat kuten mustasukkaisuus/erokriisi/huoltajuusasiat tai sitten se, että toinen/molemmat parisuhteen osapuolet ovat päihteiden vaikutuksen alaisina.

Jos siis et kulje tuolla humalassa/aineissa, eikä puolisosi tai kukaan exäsikään tee niin, eikä sinulla ole myöskään mitään kaunoja exiesi/nykyisesi/muiden tuttujesi kanssa, niin on aika pieni todennäköisyys että joutuisit väkivallan uhriksi.

Itse esimerkiksi olen elänyt koko elämäni sellaisessa keskiluokkaisessa pumpulissa, etten edes osaa kunnolla pelätä väkivallan uhriksi joutumista. Kukaan läheiseni ei käytä tavallista enempää alkoholia ja kukaan ei käytä huumeita. Takana on kaksi parisuhdetta, joista toinen ihan teininä ja toinen nuorena aikuisena, kummatkin täysin terveitä suhteita, kuten nykyinenkin jo pitkään jatkunut parisuhde. En ole koskaan ollut missään tekemisissä ns. alamaailman kanssa, enkä esim. työskentele vaarallisella alalla. Ei tulisi mieleenkään, että joku voisi minutkin pahoinpidellä vaikka kauppareissulla, vaikka toki niin voisi kuitenkin käydä.

Niin siis vähän aikaa sitten oli vielä näin. Nyt elämme uusia jännittäviä aikoja. 

No emme elä. Kyllä se todennäköisyys tulla tuntemattoman hakkaamaksi on edelleen häviävän pieni. Jos suomen viidestä ja puolesta miljoonasta asukkaasta viimekuukausina vaikka 20 on joutunut väkivallan uhriksi sattumanvaraisesti, niin todennäköisyys on edelleen pieni. Haet tässä ilmeisesti nyt turvapaikanhakijoiden tuomia muutoksia, mutta mietipä kuitenkin uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisiin kohdistuu paljon uhkailuja tuntemattomilta miehiltä, määrä on ollut jopa nousussa. Lisäksi facebookin vihasivustot ovat täynnä naisvihamielisiä kommentteja.

Vierailija

Kyllä nykyään Helsingin ravintoloissa aletaan haastamaan riitaa aivan turhasta ja tuntemattomat ihmiset. Rikolliset sekakäyttäjä narkomaanit joiden pitäisi olla hoidossa juoksevat tuolla vapaana ja hakkaavat miten haluavat kun vankilaan ei kuitenkaan joudu.

Varsinkin 6 linja ja kaiku on noita hulluja täynnä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan tyyppi kävi käsiksi toiseenkin naiseen. Oliko hänkin tämän ex?

Jos oli vaikka kanssa matkustaja, joka puuttui tilanteeseen?

Kyllä mä epäilen enemmän, että tietyn sorttinen pariskunta siellä välejään on selvitellyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan tyyppi kävi käsiksi toiseenkin naiseen. Oliko hänkin tämän ex?

E tiedä, mutta saattoi olla esim. joku väliintulija. Ja kyllä, tottakai ON mahdollisuus tulla vieraan ihmisen pahoinpitelemäksi/raiskaamaksi/tappamaksi, mutta kyse oli nyt siitä, ettei esimerkiksi lähijunia kannata alkaa tällaisen takia pelkäämään, koska todennäköisemmin voitat lotossa kuin tulet tuntemattoman ihmisen tappamaksi junassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on. Itse en ihan noin keskiluokkaisessa pumpulissa ole elänyt vaan asunut aina vähän huonomalla alueella. Kuitenkin tällä hetkellä suurin väkivallan uhkani on nuo tietämäni perussuomalaiset porukat, koska olen alueellani tunnetusti "rotupetturi". En nyt välttämättä näitä ihmisiä tunne, mutta tiedän keitä he ovat.

Vierailija

Onko lähijunissa valvontakameroita? Nyt on ilmeisesti ollut muitakin matkustajia vaunussa, mutta mikä tilanne olisi ollut tyhjässä vaunussa jossa olisi ollut vain tekijä ja uhri, siis olisiko kukaan junan henkilökunnasta tullut apuun ja olisiko rikosta saatu nauhalle?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat