Piruiluun ja ilkeilyyn jää koukkuun

Vierailija

Mä nautin nykysin siitä roastmeiningistä. Siis nimenomaan miesten kans,

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se mädättää sut sisältä päin.
Kohta vittuilet lapsille ja kissanpennuillekin. Ja sit ihmettelet kun kukaan ei naura.
Mä vaan vastasin samalla mitalla ja siitä jatkui sota. Ja sodassa en tullut häviämään

Vierailija

Appiukko on tuollainen. Toinen lapsista on jo samanlainen ja näköjään mieskin hyvää vauhtia samaistumassa.
Tiedän että yrittävät olla hauskoja jne. eivät ole pahoja ihmisiä. Mutta jos tilanne muuttuu vielä pahemmaksi, minä lähden. En jaksa kuunnella loppuelämää piruilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
No sitähän mä just sanoin. Mua haukuttiin tarpeeks kauan, niin kehityin tässä, ja loppua ei näy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän mä just sanoin. Mua haukuttiin tarpeeks kauan, niin kehityin tässä, ja loppua ei näy.

Onko pahankierteen jatkaminen mielestäsi hyvä asia. Sinä voit tehdä muutoksen.

Vierailija

Miten muuten tuosta tavasta pääsee eroon? En ole pitkään aikaan piruillut kenellekään, mutta mieli tekisi. Haluaisin ettei olisi edes haluja piruilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko pahankierteen jatkaminen mielestäsi hyvä asia. Sinä voit tehdä muutoksen.
Sunkaltases mulkut ei mua murra. Taistelen niin kauan kun kuolen

Pidä varasi, nämä ovat niitä ensimmäisiä hälytysmerkkejä!! Jos sulle jatkuvasti ja määrätietoisesti syötetään positiivisia ajatuksia, neutraaleja tai hyväntahtoisia puheenparsia ja kehuja, saatat ihan huomaamattasi muuttua itsekin siihen suuntaan. Tähän kannattaa havahtua ajoissa ja tämä estää! Eräänä kauniina päivänä päästätkin vahingossa ajattelemattoman kehun. Piikeistä vapaan vastauksen. Neutraalin tai jopa positiivissävytteisen kommentin, joka saa jonkun läheisen odottamatta hymyilemään. Et enää kontrolloi itseäsi ja joudut tosissasi yrittämään, saadaksesi ylläpidettyä negatiivisen ilmapiirin. Jos et reagoi ajoissa, vaan annat tämän jatkua niin ennen pitkää kierre on valmis ja varoituksen sana - tästä on vain yksi suunta: ylöspäin. Ihmiset alkavat hakeutua seuraasi kun oletkin yhtäkkiä jotenkin energisoivaa seuraa. Puhelimesi soi ja sua pyydetään tapahtumiin ja joristaan jonninjoutavia. Jopa parisuhteesi saattaa tästä kärsiä: olette paremmalla tuulella ja viihdytte liiankin hyvin yhdessä.

Tämä on lopun alkua ja kannattaa havaita asian kehittyminen ajoissa ja katkaista positiivinen kierre mahdollisimman nopeasti! Negatiivisen ilmapiirin ylläpitämisellä on tässä avainrooli! Jos kotona tai lähipiirissä on vain positiivista energiaa niin sun on haettava negatiivinen karma sitten muualta. Tässä auttavat erityisesti ilkeät kaverit ja selän takana pahaa puhuminen ja valehtelu. Hakeudu heidän seuraansa ja yritä pitää yllä sama fiilis päivästä toiseen, vaikka puoliso yrittäisikin kääntää asiat aina jotenkin hyvin päin. MUISTA: KUKAAN EI VOI PAKOITTAA TOISTA OLEMAAN POSITIIVINEN! Suosittelen jopa harkitsemaan vakavasti parisuhteen jatkoa jos puoliso ei suostu muuttumaan ilkeäksi vaan pysyy vääjäämättä elämänmyönteisenä. Ei sitä kukaan pidemmän päälle jaksa toista katsella siinä tilassa vaan tämä syö parisuhteen epäluottamuksen ja etäisyyden aivan varmasti.

Siinä on moni huono mies ja nainen mennyt ihan piloille kun on alkaneetkin pomppia onnessaan kukkakedolla ja nauttineet elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten muuten tuosta tavasta pääsee eroon? En ole pitkään aikaan piruillut kenellekään, mutta mieli tekisi. Haluaisin ettei olisi edes haluja piruilla.

Tavasta pääsee eroon yksinkertaisesti lopettamalla se vittuilu. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Hoksaakko?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat