Kertokaa mulle, miksi nuo sijauspatjat on niin törkeen kalliita?

Vierailija

Käsityönäkö ne tehdään?

Kommentit (15)

M34

Tätä olen myös ihmetellyt. Myös pelkkä vaahtomuovi ilman patjapussia olisi ollut erikoisliikkeestä tolkuttoman kallis ostaa, 1 hengen sijauspatjaa varten tarvittu palanen olisi maksanut jotain 60€! Eikös tuollaisen vaahtomuovin tuotantokustannukset ole joitakin kymmeniä senttejä?

Vierailija

Kun vähän katsoo ympärilleen, voi säästää ihan kivasti. Minulla on sijauspatja jonka ovh oli päälle 300 euroa (330 tms) ja maksoin siitä 120 euroa tarjouksessa. 

Vierailija

No on tässä katsottukin ympärilleen, kaikki vaan hintavia. Ikeaan on turhan pitkä matka? Minusta 120 euroa on patjalle kallis hinta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No on tässä katsottukin ympärilleen, kaikki vaan hintavia. Ikeaan on turhan pitkä matka? Minusta 120 euroa on patjalle kallis hinta?

No tuo minun patja ei ole Ikeasta. Ja minusta 120 euroa tuosta on ihan sopiva hinta koska se ei ole mikään simppeli vaahtomuovinpalanen vaan Wellpur (=Tempurtyylinen). Painava ja erittäin hyvälaatuinen patja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tuo minun patja ei ole Ikeasta. Ja minusta 120 euroa tuosta on ihan sopiva hinta koska se ei ole mikään simppeli vaahtomuovinpalanen vaan Wellpur (=Tempurtyylinen). Painava ja erittäin hyvälaatuinen patja.

Sanoi myyntimies..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta saa tilattua ihan netistä kotiin tuotuna. Ei sinne tarvitse itse mennä hakemaan.

Vierailija

Meilläpä on älyvaahto sijauspatja 250€ ja siihen päälle 2k€ sänky ja on ihan vitun hyvä nukkua ja kestää hyvin paneskelua yms

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ikeasta saa tilattua ihan netistä kotiin tuotuna. Ei sinne tarvitse itse mennä hakemaan.

Eikö ne toimituskulut oo ihan järkyttävän suuret? 😳
Joskus kun olisin jotain tilannut, nii toimituskulujen tarkistuksen jälkeen lähdin mielelläni Ikeaan 100km päähän hakemaan tarvitsemani (toki mukaan tarttui paljon muutakin "ehdottomasti tarvittavaa", joten kalliimmaksi tuli se reissu 👀)

-Eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joskus kun olisin jotain tilannut, nii toimituskulujen tarkistuksen jälkeen lähdin mielelläni Ikeaan 100km päähän hakemaan tarvitsemani (toki mukaan tarttui paljon muutakin "ehdottomasti tarvittavaa", joten kalliimmaksi tuli se reissu 👀)

-Eri

Tulee halvemmaksi ostaa myymälästä kotiinkuljetuksella kuin ostaa netistä (tulee Ruotsista).

-Kolmas

Vierailija

Niinpä, miten petarit on niin paljon tavallista vaahtomuovipatjaa kalliimpia? Oon ajatellut ensi kerralla ostaa kaks 90senttistä ohuinta halpparivaahtopatjaa petariksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Eri

Tulee halvemmaksi ostaa myymälästä kotiinkuljetuksella kuin ostaa netistä (tulee Ruotsista).

-Kolmas

kun tilasin ikeasta, tais olla n. 10 e toimituskulut melko isolle paketilla.

Uusimmat

Suosituimmat