Työttömät, te jotka tulette perimään huomattavasti, mikä suunnitelma?

Vierailija

Minne muutatte? Tännehän ei kannata jäädä koska omaisuus hupenee hetkessä eikä täältä enää töitä saa. Mikä siis suunnitelma?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Noh mikä on huomattavasti? Pari omistusasuntoa saattaisin saada ja olen ainoa perijä. Eläisin varmaan aika vaatimattomasti sittenkin, ainut vaan että työttömyyskorvauksen sijaan sitten eläisin niillä varoilla mitä olisi omasta takaa.

Vierailija

Lämpimään ollaan menossa, ainakin 181 vrk/vuosi.
Espanja, Portugali tai Karibian alue. Curacao on kiva paikka ainakin.

Vierailija

Olen jo perinyt huomattavasti eikä omaisuus ole mihinkään huvennut. Nykyään saan jopa asumistukea, koska varallisuus ei enää vaikuta siihen. En ole täysin työkykyinen, mutta eläkkeellekään en pääse. Voisin muuttaa Suomesta poiskin, mutta aviomies ei halua.

Vierailija

Miten kukaan voi odottaa perintöä? Voi sitä pettymyksen määrää kun omaisuutta ei olekaan. Miksi kenenkään olisi jätettävä toisille mitään? Älkää juntit odottako mitään potteja jostain uskonasiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi odottaa perintöä? Voi sitä pettymyksen määrää kun omaisuutta ei olekaan. Miksi kenenkään olisi jätettävä toisille mitään? Älkää juntit odottako mitään potteja jostain uskonasiasta.

Ööö, perilliset?  Kuolema on luonnollinen asia eikä kukaan elä ikuisesti. Onko nyt niin että aihe on sen verran arka ettei siitä saisi puhua? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ööö, perilliset?  Kuolema on luonnollinen asia eikä kukaan elä ikuisesti. Onko nyt niin että aihe on sen verran arka ettei siitä saisi puhua? 

Sitäpaitsi mekin halutaan jättää perintöä. Niin se omaisuus säilyy ja siirtyy polvesta toiselle. 

Vierailija

Täällä yksi "perintöä odottelemassa" mutta en minä totta puhuen edes odota. Todennäköisesti olen itsekin mummoiässä kun vanhuksista aika jättää ja on muutenkin ikävää kun rahaa saadakseen jonkun läheisen pitää kuolla.

Vierailija

Mun perintö ei ole niin huomattava että sillä luksuselämää loppuelämä vietettäisiin, mutta sen verran hyvä tulee olemaan että ei tarvitse työtä enää hakea sitten kun periminen tulee ajankohtaiseksi, eikä stressata tavanomaisesti eläen rahan riittävyydestä. Toisaalta voi hyvin olla etten saa perintöä ennen kuin olen eläkeikäinen, koska vanhempani ovat aika nuoria ja hyväkuntoisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, mä ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä tulen perimään kun hoidan kaikki äidin raha-asiat, ja isän & isoäidin olen jo perinyt. Töihin en ole menossa muutenkaan enää, pärjään ihan omilla säästöillä. Ehkä sitten kun äidistä aika jättää, muutetaan jonnekin etelämmäksi Eurooppaan.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jo perinyt huomattavasti eikä omaisuus ole mihinkään huvennut. Nykyään saan jopa asumistukea, koska varallisuus ei enää vaikuta siihen. En ole täysin työkykyinen, mutta eläkkeellekään en pääse. Voisin muuttaa Suomesta poiskin, mutta aviomies ei halua.

Varallisuus vaikuttaa aina tt tukeen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pakko siis muuttaa koska muuten omaisuus hupenee hetkessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pakko siis muuttaa koska muuten omaisuus hupenee hetkessä. 

Muualla se ei hupene?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat