miksi miehet kehuvat naisillaan

Vierailija

Olen vuosikausia ihmetellyt sitä, miksi miesten soidinrituaaleihin kuuluu kehua entisillä naisillaan tai (ehkä vielä hieman useammin) naisilla, jotka ovat osoittaneet heihin kiinnostusta, jopa suorastaan tyrkyttäneet itseään. Tämä siis on tapahtunut tyypillisesti tapailuvaiheeessa, ehkä jo seurustelun alkuaikoina. Asiaan kuuluu myös sanoa että naiset ovat olleet tosi hyvännäköisiä tms.

Sittemmin on joko käynyt ilmi (eksistä) tai järki on sanonut (satunnaisista naisista, joiden olemusta ei mistään voi tarkistaa) oman ihastuksen haihduttua, että tuskin ovat mitään supermalleja olleet, kun miehet itse ovat olleet erittäin taviksia eikä rikkaita tai kovin charmikkaitakaan. Ja tätä ovat sitten tehneet myös ne miehet, jotka todistetusti ovat olleet hyvinkin ihastuneita/rakastuneita minuun (ennen kuin joku kerkeää sanoa, että olet vaan pano).

Ikään kuin järjellä ajatellen tuo on aika outo strategia, eipä sitä huvita ryhtyä kovin kummoiseen tunneinvestointiin ryhtyä, jos toinen epäsuorasti vihjailee että tarjolla olisi muutakin joka kulman takana. Ehkä tarkoituksena ei ole vihjailla tätä vaan antaa ymmärtää että pitäisi olla kiitollinen että tämmöinen alfauros on ottanut, tai vaan hekumoimalla pönkittää omaa itsetuntoaan (joskus tosiaan tulee fiilis että mies on puhunut itselleen enemmän kuin minulle).
Miehet selittäkää!

Kommentit (1)

Vierailija

Koska naiset viehättyy miehistä, jotka on valmiiksi testattu kelpaavaksi. Varatut miehet ovat kuuminta hottia.

Uusimmat

Suosituimmat