lihavat ihmiset bussissa..

Vierailija

Oi pyylevät ihmiset, miksi ette voi istua sillä ikkunan puoleisella penkillä, vaan käytävän vieressä? Tälläkin hetkellä bussi aivan täynnä ja kolmen lihavan ihmisen vieressä olisi kyllä vapaat paikat, mutta ei pääse istumaan, kun varaavat sitä läskeilleen. V***ttaa!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi pyylevät ihmiset, miksi ette voi istua sillä ikkunan puoleisella penkillä, vaan käytävän vieressä? Tälläkin hetkellä bussi aivan täynnä ja kolmen lihavan ihmisen vieressä olisi kyllä vapaat paikat, mutta ei pääse istumaan, kun varaavat sitä läskeilleen. V***ttaa!

Itsekin näin lihavan ihmisen bussissa vuonna 2005, nyt ei ole kenellekään varaa syödä itseään lihavaksi, jolla ei ole rahas henkilöautoon

Vierailija

Lihava varmaan tiedostaa vievänsä kahden hengen penkistä enemmän kuin yhden osan. Että siihen ei toista vaan mahdu.

Ja pelkää, että joku plokkaa hänet sinne ikkunan viereen, jolloin poiskönyäminen olisi työläämpää.

Vierailija

Itselle taas käynyt niin (monta kertaa), että istuessani ikkunapaikalla viereen tulee lihava ihminen ja istuu läsähtää puoliksi syliin. Voi luoja että tollanen ottaa päähän. Pitäis ne ihransa siellä käytävän puolella muitten tukkeena kuin että tukehduttaa kanssaistujansa.

Miksi te teette näin? Ottakaa edes pikkasen muut huomioon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lihava varmaan tiedostaa vievänsä kahden hengen penkistä enemmän kuin yhden osan. Että siihen ei toista vaan mahdu.

Ja pelkää, että joku plokkaa hänet sinne ikkunan viereen, jolloin poiskönyäminen olisi työläämpää.

No mun pieni takapuoli kyllä siihen mahtuis...
Seisois itse sitten, kun ei kerta mahdu istumaan viereen. En mäkään tykkää istua bussissa, kun sillit purkissa, mutta annan itse tilaa muille..
Ja miksi en pyydä päästä istumaan on se, että nämä lihavat ihmiset käyttävät niin kuin ei huomaisikaan. Tosiaan voisivat itse silloin seistä, jos häpeävät läskejään! Kiva seistä tunnin bussimatka tälläisten ihmisten takia!
Miksi lihavat ovat niin itsekkäitä? Ei kait se muiden vika ole, että ovat lihavia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seisois itse sitten, kun ei kerta mahdu istumaan viereen. En mäkään tykkää istua bussissa, kun sillit purkissa, mutta annan itse tilaa muille..
Ja miksi en pyydä päästä istumaan on se, että nämä lihavat ihmiset käyttävät niin kuin ei huomaisikaan. Tosiaan voisivat itse silloin seistä, jos häpeävät läskejään! Kiva seistä tunnin bussimatka tälläisten ihmisten takia!
Miksi lihavat ovat niin itsekkäitä? Ei kait se muiden vika ole, että ovat lihavia?

*käyttäytyvät, ei käyttävät

Vierailija

Ihan yhtä paljon tilaa se perse vie, oli se sitten ikkunan vieressä tai käytäväpaikalla. Pyydä päästä sinne käytäväpaikalle.

Vierailija

Yhtenä päivänä istuin ruuhkabussin oikeanpuoleiselle etupenkille (perältä katsottuna), joka oli oikeastaan vain 1,5 penkin levyinen. Tuo penkki on ko. busseissa niin kapea, että vaikka olen pienikokoinen nainen, ei viereen oikein mahdu istumaan. Tai niin luulin.

Parin pysäkin jälkeen viereen tunki hieman isompikokoinen ulkomaalaistaustainen mies, joka avoimen uteliaasti tuijotti puhelintani kun kirjoitin tekstiviestiä ja muutamaan otteeseen hipoi reittäni (vahingossa?). Mies myös puuskutti ällöttävän kiihtyneesti koko matkan. Yritin vetäytyä niin kauas kun mahdollista, käytännössä painauduin vasten bussin ikkunaa ja mietin kuumeisesti pitäisikö tilanne vain kestää hammasta purren vai kehtaanko nousta ja seistä loppumatkan. Mies jäi onneksi kuitenkin ennen minua. 

Itse koin tilanteen todella ahdistavana, mutta jälkeenpäin mietin, että erilaisissa kulttuureissa ollaan totuttu todella eri kokoisiin henkilökohtaisiin "reviireihin", Suomalaisillahan tuo oma tila on tunnetusti melko laaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä ei koske vain lihavia vaan aika usein maalaisia, he eivät ole tottuneet ruuhkiin, sama ilmiö autonratissa, muita ei lasketa kaistalle, vaikka mikä olisi. Nämä maalaiset matkustajat ja kuskit tunnistaa tyylistä helposti eikä se yleensä liity painoon!

Vierailija

Huono provo. On ihmisiä, jotka istuvat käytävän puolella ja vieressä tyhjä paikka, mutta he eivät yleensä ole lainkaan ylipainoisia, vaan hyvin usein sutjakoita nuoria miehiä, jotka voisivat hyvin seistäkin, tai rouvia, joilla käsilaukku istuu ikkunapenkillä. Hyvin harvoin edes näen ketään lihavaa bussissa. Kyllä ne yleensä yksityisautoilun, ja kutsuttavat suoraan marketin pihaan. Naiset ja miehet. Siellä sitten ostoskärryt täyteen broileria ja sipsejä.

Huom. Ajan bussilla paljon.

Nykymies ei tee tilaa edes lapsille tai vanhuksille, eikä päästä ensin bussiin. Tämä on ikävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono provo. On ihmisiä, jotka istuvat käytävän puolella ja vieressä tyhjä paikka, mutta he eivät yleensä ole lainkaan ylipainoisia, vaan hyvin usein sutjakoita nuoria miehiä, jotka voisivat hyvin seistäkin, tai rouvia, joilla käsilaukku istuu ikkunapenkillä. Hyvin harvoin edes näen ketään lihavaa bussissa. Kyllä ne yleensä yksityisautoilun, ja kutsuttavat suoraan marketin pihaan. Naiset ja miehet. Siellä sitten ostoskärryt täyteen broileria ja sipsejä.

Nykymies ei tee tilaa edes lapsille tai vanhuksille, eikä päästä ensin bussiin. Tämä on ikävää.

Autocorrect, eli siis yksityisautolla marketin pihaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huom mä matkustan 6 pv viikossa bussilla ja monta kertaa on nämä läskit valtaamasa penkit. Mä en jaksas mitään provoja tänne vääntää näin aamutuimaan, eli tämä vituttaa mua kyllä suuresti. En mä muuten tänne avautumaan tulis. Itsekkäät ihmiset ärsyttää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat