Heh, hauska ilmiö liittyen tuohon miesten vähättälyasiaan

Vierailija

Nyt on kaikki mediat pullollaan sitä kuinka miehet kokevat tulleensa vähätellyiksi naisten toimesta. Kommenttiosiot eri medioissa ovat täynnä viestejä, joissa miehet kertovat kokemuksiaan, jotka tukevat asiantuntijoiden mielipidettä, että miehiä todella vähätellään ja sysätään sivuun parisuhteissa. Ymmärrettävää, että miehet avautuvat, eihän vähättely ole mukavaa.

Ironista tässä jutussa on lähinnä naisten vastareaktiot. Miehet valittvat siitä, että tulevat vähätellyiksi ja naisten reaktiot ovat kaikkien hämmästykseksi... VÄHÄTTELEVIÄ! :D

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija

Ihan samoin kommentoisin parisuhteen epätasa-arvosta vinkuvalle naiselle. P*rse ylös ja suunnaksi ulko-ovi. Tarviiko siellä vähättelyn keskellä märehtiä, kun voi itse vaikuttaa jaloillaan?!

Vierailija

Tai jos vaan olisi sellaisia ettei tarvitsis vähätellä? Sitoutuisi parisuhteeseen ja perheeseen. Lakkaisi emotionaalisen loisimisen ja kaiken arjen tunkemisen naisen vastuulle, lopettaa "pojat on poikia" ajattelun ja kasvaa aikuiseksi. Mä en tiedä normaaleista miehistä mitään kun kaikki on olleet loisivia luusereita mitä olen katsonut. Kirjaimellisesti paskat housuissa maanneet sängyssä ja olleet avustettavia. Ja tämä on ollut se siedettävin osuus niissä. Nytkin taas oon deittiskenessä mukana ja oikeasti koita nyt säilyttää usko miehiin kun päivittäin törmää munansa kuvia lähettäviin luusereihin ja pervoihin.  Jaksetaan olla ihan ok ja normaaleja ja sitten joku kaunis päivä alkaa se kuvottava vonkaaminen ja se munan kuva löytyy kännykästä tai sähköpostista. Voi yök...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai jos vaan olisi sellaisia ettei tarvitsis vähätellä? Sitoutuisi parisuhteeseen ja perheeseen. Lakkaisi emotionaalisen loisimisen ja kaiken arjen tunkemisen naisen vastuulle, lopettaa "pojat on poikia" ajattelun ja kasvaa aikuiseksi. Mä en tiedä normaaleista miehistä mitään kun kaikki on olleet loisivia luusereita mitä olen katsonut. Kirjaimellisesti paskat housuissa maanneet sängyssä ja olleet avustettavia. Ja tämä on ollut se siedettävin osuus niissä. Nytkin taas oon deittiskenessä mukana ja oikeasti koita nyt säilyttää usko miehiin kun päivittäin törmää munansa kuvia lähettäviin luusereihin ja pervoihin.  Jaksetaan olla ihan ok ja normaaleja ja sitten joku kaunis päivä alkaa se kuvottava vonkaaminen ja se munan kuva löytyy kännykästä tai sähköpostista. Voi yök...

Ehkä kannattaisi kiinnittää hieman huomiota itseensä jos jatkuvasti törmää tuommoisiin?

Miestään arvostava

Kyllä mä tunnen sellaisia pareja, joissa nainen osaa mielestään kaiken ja mies ei mitään. Tyttöjenilloissa sitten kuunnellaan, miten Matti ei osaa sitä eikä sitä ja Petri on huono siinä ja siinä. Olen joskus kotona sanonutkin miehelleni, että älä kiltti ikinä puhu minusta muille noin vaan kerro päin naamaani. Mutta eiväthän miehet naisistaan siten puhu ikinä.

Nämä naiset, ystäväni, suorana haukkuvat ukkojaan meille muille. Se on minusta niin uskomatonta: eikö heillä ole mitään kunnioitusta miestään kohtaan? Tuliko otettua väärä mies, jo alkusta alkaen väärä? Olik ehkä kiire perustaa perhe ja ottaa ihan joku vaan, etteivät munasolut ehdy?

Niin moni tyytyy ja on sitten tyytymätön tekojen ja puheidenkin lävitse. Surullista.

Ja itse saa olla iloinen ja ylpeä taitavasta, osaavasta miehestään.

jbj

Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin kommentoisin parisuhteen epätasa-arvosta vinkuvalle naiselle. P*rse ylös ja suunnaksi ulko-ovi. Tarviiko siellä vähättelyn keskellä märehtiä, kun voi itse vaikuttaa jaloillaan?!

Kaikille miehille ei ole samantasoista naista kun taas kuvottavinkin feministi voi löytää miehen itselleen.

Vierailija

Osa työstäni on parisuhdeneuvontaa ja siellä tulee näkyviin juurikin tämä sama asia. Naiset tulevat neuvontaan intoa puhkuen, että nyt mies saa kuulla kunniansa ja minä kerron, kuinka sen pitäisi muuttua ja kuinka väärin se toimii jne. Sitten naiset ovat aivan äimistyneitä, kun saadaan mieskin ääneen ja hänen kokemuksensa näkyväksi. Huomataan, että vikaa onkin molemmissa ja joillekin naisille se ottaa tosi koville. Miehet taas tulevat neuvontaan kuin tuomiolle ja pelkäävät juurikin tuota lytätyksi tulemista. Kun sitten nainenkin joutuu ottamaan vastuuta käytöksestään, voi miehissä nähdä ihan huomattavan voimaantumisen.

Vierailija

Miestään arvostava kirjoitti:
Kyllä mä tunnen sellaisia pareja, joissa nainen osaa mielestään kaiken ja mies ei mitään. Tyttöjenilloissa sitten kuunnellaan, miten Matti ei osaa sitä eikä sitä ja Petri on huono siinä ja siinä. Olen joskus kotona sanonutkin miehelleni, että älä kiltti ikinä puhu minusta muille noin vaan kerro päin naamaani. Mutta eiväthän miehet naisistaan siten puhu ikinä.

Nämä naiset, ystäväni, suorana haukkuvat ukkojaan meille muille. Se on minusta niin uskomatonta: eikö heillä ole mitään kunnioitusta miestään kohtaan? Tuliko otettua väärä mies, jo alkusta alkaen väärä? Olik ehkä kiire perustaa perhe ja ottaa ihan joku vaan, etteivät munasolut ehdy?

Niin moni tyytyy ja on sitten tyytymätön tekojen ja puheidenkin lävitse. Surullista.

Luuletko ihan tosissasi, että miehet puhuu naisista kavereille vaan asiallisen arvostavat. ..??? Älä jumalista ole noin lapsellinen.
Minua huvittaa koko miesten vähättelykeskustelu. Ensinnäkin se, että naiset luulevat tietävänsä, että miehet ei tee tasan samaa äijäporukoissa eli puhu vähättelevästi muijistaan.
Toiseksi se, että miesten sovinismista tai arjen toimimattomuudesta puhuminen on muka vähättelyä. Ei se ole, vaan karu fakta monessa parisuhteessa. Miksi hitossa siitä ei saisi edes toiselle naiselle puhua, jos se helpottaa ja auttaa kestämään tilanteen, jossa mies on omaksunut itselleen passattavan roolin?

Väestöliiton "asiantuntija" taitaa olla kuten tyypillinen av-mamma eli jos hänen oma parisuhteensa sattuu olemaan tasa-arvoinen, kenenkään muunkaan suhde ei "oikeasti" voi olla epätasa-arvoinen, eli jos joku sellaista väittää, se on liioittelua ja vähättelyä....

Vierailija

jbj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikille miehille ei ole samantasoista naista kun taas kuvottavinkin feministi voi löytää miehen itselleen.

Whaat? :D Hei, nyt oikeesti, miesuhrit! Ja nais-. Ryhtiä!!

Vierailija

Nykymaailma on siinä määrin pimahtanut harha, että miehen kannattaa olla tosi tarkka, kenet ottaa. Naista ei pitäisi koskaan hyväksyä almuna. Ainoa tapa päästä miehen aleksumis ilmiöstä eroon on oikeastaan se, että miehet lakkaavat hyväksymästä moista käytöstä. Miehen runkkausta, erektiota ja orgasmia pitää myös oppia arvostamaan, eikä vaan ylistää naisten hetkiä dildojen kanssa. Mutta tässä menee vielä aikaa. Miehetkin on yleensä helvetin tyhmiä oman pesän tuhoajia.

Vierailija

Tässä(kin) keskustelussa pitäisi vähään määritellä, mistä tarkalleen ottaen puhutaan. Puolison vioista on joskus ihan terveellistä purkautua omalle ystävälleen, se selkeyttää ajattelua ja helpottaa oloa. Mutta oma lukunsa ovat ne naiset ja miehet, jotka moittivat puolisoaan toisille sekä selän takana että puolison läsnäollessa alituisesti ja jotenkin innosta ja ylivertaisuuden tunnossaan puhkuen.

Miestään arvostava

Vierailija kirjoitti:
Miestään arvostava kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi, että miehet puhuu naisista kavereille vaan asiallisen arvostavat. ..??? Älä jumalista ole noin lapsellinen.
Minua huvittaa koko miesten vähättelykeskustelu. Ensinnäkin se, että naiset luulevat tietävänsä, että miehet ei tee tasan samaa äijäporukoissa eli puhu vähättelevästi muijistaan.
Toiseksi se, että miesten sovinismista tai arjen toimimattomuudesta puhuminen on muka vähättelyä. Ei se ole, vaan karu fakta monessa parisuhteessa. Miksi hitossa siitä ei saisi edes toiselle naiselle puhua, jos se helpottaa ja auttaa kestämään tilanteen, jossa mies on omaksunut itselleen passattavan roolin?

Väestöliiton "asiantuntija" taitaa olla kuten tyypillinen av-mamma eli jos hänen oma parisuhteensa sattuu olemaan tasa-arvoinen, kenenkään muunkaan suhde ei "oikeasti" voi olla epätasa-arvoinen, eli jos joku sellaista väittää, se on liioittelua ja vähättelyä....

Joo, oikeasti mieheni ystäväporukoissa jutellaan työstä, harrastuksista, lapsista ja perheestä, työstä, lomamatkoista. Seksistäkin, mutta kukaan ei hauku vaimojaan - korkeintaan pohtii, mitä pitäisi tehdä jos tilanne on A tai B.

Mutta miksi sinulla on noin kitkerä asenne? Totta kai saat avautua naisystävällesi, jos kotona ei suju, mutta miksi sinulla on sellainen mies?

Tai siis kysymykseni onkin: onko teistä niin monella oikeasti niin huono mies ja kaamea parisuhde, että siinä riittää haukuttavaa, valitettavaa ja marttyyriksi heittäytymisen mahdollisuuksia?

M39

Minä huomasin tuon saman ja kommentoinkin siitä täällä olleeseen keskusteluun. Varmaan moni mies on luullut, että on ainutlaatuinen kokemus tuo vähättely, niinkun minäkin luulin. Enkä minä ole miesporukoissa kuullut, että ois puolisoista puhuttu. Ja olen ollut töissä naisvaltaisela alalla, niin on vertailupohjaa.

Vierailija

Itse en rupea tutustumaan naiseen, joka vaikuttaa kompleksiselta. En ole kiinnostunut toisten ulkoa opituista mielipiteistä, enkä ahdasmielisestä mieskuvasta. Naisen tulee arvostaa itseään ja arvostaa miestä tätä lähestyessään. Miesten masturbointia ja seksifantasiointia on ruvettava arvostaman yhtä paljon kuin naistenkin.

Vierailija

En ole miesporukoissa kuullut hirveästi, että miehet puhuisivat naisystävistään. Nuoruudessa muista pari tapausta, jotka puhuivat heidän ulkonäöstään (toinen positiiviseen, toinen negatiiviseen sävyyn), mutta molemmat nuo miehet olivat keskivertoa yksinkertaisempia tyyppejä. Semmoisia, joista melko nopeasti huomaa, että mitään syvällistä ei kannata odottaa. Kaikki muut miehet ovat aika hissukseen naisistaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat