Miksi juuri sinä olet/olisit hyvä puoliso/p.ehdokas?

Vierailija

Nainen vai mies? Ikä? Lapsia?

Kommentit (6)

Vierailija

Olisin jollekin hyvä puoliso, koska olen rehellinen, mukava, kauniskin , hellä, uskollinen, empaattinen ja kiltti. Mies jätti toisen takia kuitenkin, kun ei luottanut minuun vaikka petti itse. T N47

Vierailija

N 24, olen koulutettu, empaattinen, huumorintajuinen ja... no, tykkään leipoa, laittaa ruokaa ja pitää kodin siistinä. Pidän myös itse huolen itsestäni ja tienaan omat rahani, enkä halua olla elätettävä kotirouva. Pidän läheisyydestä. Osaan tehdä kompromisseja.

Lapsia ei ole, naimisiin olen menossa.

Vierailija

Jos kysyttäisiin asiaa mun puolisolta hän vastaisi luultavasti seksi, sen että hän ei pärjäisi ilman minua (=keskustelu, se että hän kokee että ymmärrän ja osaan "tulkita"/lukea hänen ajatuksiaan), hyvä äiti yhteisille lapsille.

Vierailija

Olen hyvä puoliso, koska huolehdin perheestäni taloudellisesti (käyn töissä), teen kotityöt + paljon muuta ja sekstailen aina kun mies haluaa. Pidän itseni myös hyvässä kunnossa. Ei ole mies heivannut vielä 20 vuoden jälkeen, itse asiassa miehellä on pelko että löydän toisen. Tunnusti kerran liikuttuneessa tilassa, mutta ei pelkoa, olen tyytyväinen elämääni näin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat