Celine Dionin mies kuoli. RIP.

Vierailija

Joka päivä tuntuu kuolevan joku julkkis. Mikä tässä tammikuussa on vikana? :(

Kommentit (12)

Vierailija

Jos tekee 68v miehen kanssa kaksoset, niin saa kyllä olla valmistautunut kasvattamaan ne lapset ilman isää. Mies siis kuoli 73v syöpään (joka oli ensi kerran tullut jo v.1998) ja kaksoset on nyt 5v. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tekee 68v miehen kanssa kaksoset, niin saa kyllä olla valmistautunut kasvattamaan ne lapset ilman isää. Mies siis kuoli 73v syöpään (joka oli ensi kerran tullut jo v.1998) ja kaksoset on nyt 5v. 

Öö... Pointtihan nyt olikin lasten kasvatus???

Höh, onpa monia nyt joulu-tammikuussa menehtynyt syöpään.

Vierailija

Onko julkkikset jotenkin yli-ihmisiä?
Typerää tuollainen RIP pelleily.
Eilen paikallislehdessä oli kaksi 70-luvulla syntyneen kuolinilmoitusta enemmän he surettavat.

Vierailija

Celine on ollut saman miehen kanssa käytännössä koko elämänsä.
Ei tule olemaan helppoa.
Onneksi heillä on lapsia, mikä auttaa jaksamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä tammikuussa on vikana? :(

Ovat jo olleet vakavasti sairaita, perheen yhteisen joulun takia sinnitellään ja sitten tammikuussa heitetään lusikka nurkkaan.

Vierailija

Mua ihmetytti uutisessa kohta "kaksoset tuntevat renen vain miehenä, jota käyvät ruokkimassa". Toisaalta armeliaampaa lapsille, mutta OUTOA.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti uutisessa kohta "kaksoset tuntevat renen vain miehenä, jota käyvät ruokkimassa". Toisaalta armeliaampaa lapsille, mutta OUTOA.

Huonosti kirjoitettu toimittajalta. Mutta Celinehän kertoi jo viime maaliskuussa, että hänen miehensä ei pysty syömään itse, vaan Celine (tai joku muu) ruokkii häntä. Toimittaja varmaan tarkoitti, että kaksoset tuntevat isänsä vain sairaana miehenä, tietävät tietenkin, että hän on heidän isänsä. Mutta eivät muista aikaa, jolloin isä oli paremmassa kunnossa ja pystyi leikkimään heidän kanssaan. 

Uusimmat

Suosituimmat