Tili tuli tili meni

Vierailija

Olen kai niitä onnekkaita jotka saavat palkkaa. Näpytin laskut verkkopankkiin odottamaan tilipäivää. No, yöllä tili tuli ja menikin siinä samalla.
Ruokaan ja muuhun jäi 450€
Onneksi lapsilisät tulevat vielä tässä kuussa. Bussikortit ovat pakolliset ja ruokaan budjetoitu 70€/ vk
Tiedänpähän taas miksi kohta menen töihin.
Yh

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Törsää vähemmän.

Joo. Tulot ja menot on tietenkin sopeutettava. Eipä minun palkallani juuri törsätä. Pakolliset peruskulut on hoidettava kuitenkin, eikö ?
Lisäksi lapset harrastavat ja harrastuksetkin maksavat.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törsää vähemmän.

Joo. Tulot ja menot on tietenkin sopeutettava. Eipä minun palkallani juuri törsätä. Pakolliset peruskulut on hoidettava kuitenkin, eikö ?

ap

Muuta havelmmalle vuokralle ja kilpailuta pakolliset menot edullisemmaksi.

Vierailija

Talous on heikoilla, jos laskut pitää maksaa tilipäivänä
Suosittelen jakamaan laskut kk kohden
siirtämään sen verran ja vähän yli rahaa laskutilille. Ei tule yllätyksiä ja aina jää rahaa. Laskut voi mennä eräpäivänä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siirtämään sen verran ja vähän yli rahaa laskutilille. Ei tule yllätyksiä ja aina jää rahaa. Laskut voi mennä eräpäivänä

Jaa, no en tiedä tuosta systeemistä, mutta laskut jotka näpyttelin, eivät olleet myöhässä. Eräpäivät välillä 15.1-15.2.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä maksan tarkoituksella kaikki laskut tilipäivänä: tietää paljon on rahaa loppukuun ajaksi.

Kai sen muutenkin tietää? Laske kaikki vuoden lasku t. Siirrä rahat eri tilille. Ei tule yllätyksiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yritän kaikin keinoin ymmärtää tämän ohjeen mutten kykene siihen. Jos rahaa on käytettävissä x euroa, niin on ihan sama kuinka päin asian järjestelee, lopputulos on sama.

Jos rahaa tulee tilipäivänä vaikka 1500, josta maksaa laskut 1000€, elämiseen jää 500€. Mistä se laskutilille siirrettävä raha tulee? Eli miten ap pääsee neuvomaasi rytmiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törsää vähemmän.

ap

Entä jos tämä on jo tehty? Unohdit käskeä vaihtamaan parempipalkkaiseen työhön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törsää vähemmän.

ap

Tiettyyn pisteeseen asti on mahdollista.
Kaikesta ei aina voi säästää. Asumme halvasti jo nyt.
Nettoni oli 1420€ ihan selventämään tätä kuviota..

Vierailija

Minulla jää yleensä tilistä saman verran ja siihen päälle kun laskee lapsilisät ja elarit yht. n. 600e, niin kuukaudeksi jää reilu tonni ruokaan ja muihin menoihin.
Mielestäni se on todella iso raha.

Vierailija

Niinpä!
Laskut maksettu ja rahat loppu. No kaikki ei saa edes laskuja maksettua. Meilläkin leikataan rajusti ostoksia että turha meille on mitään tyrkyttää.
Niin sitä mukaan, kun kolme ässää leikkaa niin leikkaan minäkin ja Suomen talous ei kyllä nouse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla jää yleensä tilistä saman verran ja siihen päälle kun laskee lapsilisät ja elarit yht. n. 600e, niin kuukaudeksi jää reilu tonni ruokaan ja muihin menoihin.
Mielestäni se on todella iso raha.

Onneksi on nämä olemassa! Meillä ne menevät pitkälle lasten harrastuksiin ja tarpeisiin. Toki myös ns. Perustarpeisiin.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat