No niin nyt selvisi että on yksipuolinen "ystävyys" mieheen johon

Vierailija

Menin hemmetti ihsstumaan. Päätin että hän saa laittaa seuraavan viestin. Tässä sitä onkin odoteltu jo viikko :(..no saan hyvin ajatukset pois hänestä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla sama, ihastuksen kohde nainen, hyvin yksipuolisia keskustelun avaukset, viihteellä ollessa sitten viestittelee.
Olisi vaan niin helvetin hyvän näköinen ja muutenkin tosi kiva nainen.

Vierailija

Minä olen odottanut yhteydenottoa jo kolme viikkoa. Eikä unohtumisesta tietoakaan. Vielä tekisi mieli laittaa viesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, ihastuksen kohde nainen, hyvin yksipuolisia keskustelun avaukset, viihteellä ollessa sitten viestittelee.
Olisi vaan niin helvetin hyvän näköinen ja muutenkin tosi kiva nainen.

Keskustelua kyllä syntyy mutta en aio olla aina se joka viestittelyn aloittaa..komea mies josta tykkään on vain unohdettava. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä elämässä mukaviin asioihin eikä joihinkin parisuhdekiemuroihin.

Ei pysty

Vierailija

Päivitystä: ollaan nähty pariin kertaan. Viimeekai lauantaina käytiin syömässä..oli todella mukavaa keskustella ja nauraa yhdessä. Kun juna-asemalla erosimme sanoi hön että mennään taas joku kerta kahville :)..

Mutta nyt tossa oli mun puolelta jotain erilaista...outoa..niin outoa kun on ihminen jonka seurassa vaan voi olla...ja se tuo hyvän mielen...ap

Vierailija

Olisit onnellinen kun sentään näet ihastustasi. Minä olen ihastunut mieheen jonka kanssa olen puhunut viimeksi yli puoli vuotta sitten, enkä edes tiedä hänen puhelinnumeroaan tai sähköpostiosoitettaan. Mutta en vain saa häntä mielestäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
You're gonna burn, sis' :(

En usko. Mä elän sillä periaatteella, että kaikella on tarkoituksensa. Olen äärettömän kiitollinen että tuo ihminen on tullut elämääni. Ja haluaa itsekin mua nähdä - siitä tiedän etten ole yhdentekevä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No otitko lopulta itse yhteyttä vai ottiko hän?

Viikon hiljaisuuden jälkeen hän laittoi voestin ja kyseli kuulumisia. Ihan hyvää se tauko teki niin sain kelattua, että missä mennään. Ap

Vierailija

Mä oon ihastunut, mutta en ole ottanut yhteyttä mieheen pariin viikkoon. Syynä on, että hän ei halunnut mun jäävän yöksi, eli halusi pitää mut vain seksin ajan. Sellainen suhde ei ole mua varten. Seurustella ei tarvitse, mutta haluan nukkua vieressä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otitko lopulta itse yhteyttä vai ottiko hän?

Viikon hiljaisuuden jälkeen hän laittoi voestin ja kyseli kuulumisia. Ihan hyvää se tauko teki niin sain kelattua, että missä mennään. Ap

Hyvä! Eli kärsivällisyys kannatti :) laita päivitystä sitten taas?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat