Koen olevani kauniimpi kuin keskiverto, mutta miehet ajattelee toisin

Vierailija

Ja silti mun kuvitellaan olevan kateellinen muiden naisten kauneudesta. Niin tätä mä en ole vielä tähän mennessä ymmärtänyt. Tai sitä että sanotaan rumaksi ja sitten oletetaan että mulla on huono itsetunto ja vääristynyt kuva kauneudestani. Miksi miehet olettaa että olen kateellinen naisille jotka ovat rumempia kuin minä? :o

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähes 100% naisista kuvittelee olevansa kauniimpia kuin oikeasti ovat. Ja tämä on ihan faktaa.
Kuka sen määrittelee siis? Tiedän että yleinen kuva on että olen ruma. Mutta mielestäni olen ehdottomasti paljon kauniimpi kuin moni missi esim. Mun piirteiset on vain vähemmistössä joten mut määritellään helpommin rumaksi, koska poikkean massasta. Mutta olen selvästi paljon kauniimpi kuin nykyinen kauneusihanne johon kuuluu isot ja pullamaiset piirteet.  ap

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes 100% naisista kuvittelee olevansa kauniimpia kuin oikeasti ovat. Ja tämä on ihan faktaa.
Kuka sen määrittelee siis? Tiedän että yleinen kuva on että olen ruma. Mutta mielestäni olen ehdottomasti paljon kauniimpi kuin moni missi esim. Mun piirteiset on vain vähemmistössä joten mut määritellään helpommin rumaksi, koska poikkean massasta. Mutta olen selvästi paljon kauniimpi kuin nykyinen kauneusihanne johon kuuluu isot ja pullamaiset piirteet.  ap

Tutkittu juttu naiset ovat itse keskimääräistä kauniimpia ja 80 prossaa miehistä on keskimääräistä rumempia, en tahdo täss maass elää, nyt muistan muutikon pois jo 5vuotta sitten.

Vierailija

Bautismo de Fuego kirjoitti:
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä miltä sinä omasta mielestäsi näytät, paitsi ehkä oman päänuppisi kannalta.
Voi olla, että ne ajatukset askaroi aiheessa liikaakin, siellä oman päänupin kannalta. "Kuinka kaunis olenkaan, paljon kauniimpi kuin missit." Itse ainakin tietäisin välittömästi, että nyt olen seonnut, jos joku tuon kaltainen ajatuskaan tulisi mieleeni, niin absurdilta sellaisen ajatteliminen kuulostaa.

Vierailija

Suurin osa ihmisistä kokee olevansa keskimääräistä kauniimpi, älykkäämpi ja moraalisempi. Se on jotain normaalia selviytymisen kannalta oleellista ajattelua kai, ja varsin normaalia.

Kauneus on subjektiivista ja siten riippuvaista yhteiskunnan nykytilasta. Eli vaikka kuinka olisi "noin omasta mielestä" kaunis, ei sitä välttämättä ole kaikkien muiden silmissä.

Mitä jos ajattelisit vaan, että kaikki ovat kauniita omalla tavallaan - niin sinä kuin muutkin - ja keskittyisit olemaan parempi ja lempeämpi ihminen?

Vierailija

Ongelmana on se, että mua kiusataan ulkonäöstä johtuen ja kaikista eniten se että mun kanssa varotaan puhumasta joistain asioista koska luullaan että mulla on kompleksi ulkonäön kanssa. Eli tämä ongelma hankaloittaa mun elämää, vaikka itselläni ei mitään ongelmia olekkaan  ap

Uusimmat

Suosituimmat