Hassua ajatella, että mun omasta pikku pojasta kasvaa joskus hurmuri, joka saa monen naisen pään pyörälle!

Vierailija

Ihan outoa ajatella! Mun pikku mussukka! ♡

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Jotenkin mä olen taipuvainen ajattelemaan, että omastani tulee se ihan tavistyyppi. Käy amiksen, menee töihin, tapaa jonkun kivan tytön, menee naimisiin, tekee pari lasta jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mä olen taipuvainen ajattelemaan, että omastani tulee se ihan tavistyyppi. Käy amiksen, menee töihin, tapaa jonkun kivan tytön, menee naimisiin, tekee pari lasta jne.
..on väkivaltainen, nainen ottaa eron, mies ryyppää ja pelaa rahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei

Kylöä vaan. Nyt on jo pojalla isot silmät ja pitkät tummat silmäripset. Näyttää tulevan yhtä pitkäksi kuin isänsäkin, jos ei sitten pidemmäksikin. ;-) ap

Vierailija

Onpas hassua, äidillä joku itsetunto-ongelma? Olisit ap ollut älykkäämpi elämässäsi, miksi tuollainen ääliöaloitus? Vauvan provo, tai ainakin olet täysin mukana. Okei sulle, ja mulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei

Kylöä vaan. Nyt on jo pojalla isot silmät ja pitkät tummat silmäripset. Näyttää tulevan yhtä pitkäksi kuin isänsäkin, jos ei sitten pidemmäksikin. ;-) ap

Entäs sitten munan koko, millaset on perintötekiät ja miltä tämänhetkinen tilanne näyttää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei

Älä nyt viitsi. Voi tulla vaikka mikä, ei se niistä ripsistä riipu, vaan älykkyydestä. Toivottavasti tulee isäänsä siinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei

Aika usein niistä, jotka ovat lapsena olleet söpöjä, tulee aikuisena ihan tavallisia tai jopa rumia. Näin on käynyt lähes jokaiselle suurelle lapsinäyttelijälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..on väkivaltainen, nainen ottaa eron, mies ryyppää ja pelaa rahansa.

Oma lähipiiri voi tietenkin luoda vääränlaisen mielikuvan, mutta tavallinen suomalainen mies ei ole väkivaltainen peliriippuvainen alkoholisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan outoa ajatella! Mun pikku mussukka! ♡

Onko sinulla pitkä poika, lyhyet miehet olivat muotia 60 luvulla, ja kaikki outo muutenkin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat