Kuparikierukka ja raskaana?

Vierailija

Minulle on laitettu kuparikierukka 1,5 vuotta sitten.
Aina on tulleet kuukautiset säännöllisesti, oli kierukkaa tai ei.
Nyt kierukan aikana alkanut säännöllisesti, mutta alkanut tuhruttelemaan muutamaa päivää ennen kunnon vuotoa.

Nyt ei mitään. Kipuja oli jossain vaiheessa, nutta nekin hävinneet ja siis viisi päivää ovat myöhässä.
Tänään tein hätäpäissään raskaustestin päivällä (ei pitkään pidätetystä pissasta) ja oli puhdas nega.

Minulla on jo useampi lapsi entuudestaan ja tunnistaisin kyllä raskausoireet, jotka yleensä minulla alkaneet jo hyvissä ajoin ja olleet voimakkaita.
Nyt ainut mikä voisi viitata on palelu ja väsymys (ja tietty kuukautisten loisto poissaolollaan).

Ja aina on minulla näyttäneet testit herkästi positiivista ja ajoissa.

Voikohan vielä olla mahdollista että olisin raskaana?
Onko joku tullut kierukasta huolimatta raskaaksi ja saanut plussan vasta myöhään?
Apua..

Kommentit (2)

Vierailija

Toki voit olla raskaana, ja kyllä itsekin huolestuisin jos menkat tulleet koko ajan säännöllisesti ja yhtäkkiä ovatkin 5 päivää myöhässä (ei ilmeisesti ole mitään muuta mikä tämän selittäisi, esim. stressi?). Tee uusi testi vaikka parin päivän päästä aamuvirtsasta tai vähintään 4 tuntia rakossa olleesta virtsasta. Kierukka itsessään ei testin tulokseen vaikuta, mutta voi olla että ovulaatio onkin ollut myöhemmin, mikäli olet nyt raskaana. Tai sitten virtsa mistä teit testin, oli liian laimeaa.

Uusimmat

Suosituimmat