O.b. Tamponit. Siis miten niitä voi käyttää siististi..?

Vierailija

jouduin hätäpäissäni ostamaan o.b. tamponeita kun pikkukaupassa ei ollut kuin niitä ja voi apua!!! Miten niitä oikein saa paikalleen ilman että on sormet ihan veressä...?? Onko mulla joku kohta mennyt ohi niiden asettamisessa.. Tosi hyvin kyllä imevät.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Iiiiiiik! Joutuu koskemaan "sinne"!

Niinpä! Ehkä ap:n kannattaisi treenata ne lantionpohjalihakset niin, että tamponi tulee imaistuksi itsekseen?

Vierailija

Siis mitä, ei kai ne nyt mitenkään enempää 'tahraa' kuin muutkaan tamponit :D Vai käytätkö yleensä tamponeja asettimella ja nyt ostit ilman?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiiiiiik! Joutuu koskemaan "sinne"!

Niinpä! Ehkä ap:n kannattaisi treenata ne lantionpohjalihakset niin, että tamponi tulee imaistuksi itsekseen?

Voisi jo kaupassa huomaamatta avata paketin, laittaa sen lattialle jalkojen väliin ja imaista sieltä tamponin sisuksiin. Siinäpä ois tekemistä vartijoille. Kjäh kjäh.

Vierailija

No mutta tampaxin saa työnnettyä toosaan ilman että veri valuu pitkin käsiä.... Tottakai pesen kädet, mutta kaikissa yleisissä vessoisissa ei ole vesipisteitä siellä kopissa. Kiva siinä sitte etsiä kädet veressä pesupaikkaa..

Vierailija

Minä taas en ikinä tajunnut miten ne asettimelliset toimii. Olen käyttänyt 13-vuotiaasta asti vain ja ainoastaan o.b:tä. Tokihan siinä kädet hieman menee vereen, mutta joka tapauksessahan ne pestään, oli asettimellinen tai ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mutta tampaxin saa työnnettyä toosaan ilman että veri valuu pitkin käsiä.... Tottakai pesen kädet, mutta kaikissa yleisissä vessoisissa ei ole vesipisteitä siellä kopissa. Kiva siinä sitte etsiä kädet veressä pesupaikkaa..

Pidä laukussa aina mukana kosteuspyyhkeitä niin ei ole ongelmaa :) Auttaa paljon myös tilanteissa, missä pitäisi saada alapää putsattua verestä eikä ole käsisuihkua saatavilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enimmät voi pyykiä paperiin ja sitten pestä siinä ulkopuolella.

Vierailija

O.b:n tamponit on parempia kuin mitkään muut :O hyi kaikille tampaxeille ja muille paskoille joista valuu sivusta ohi, O.b:llä ei tule läpi ikinä. Vihaan tampaxeja niin raivokkaasti, en voi ymmärtää miten niin huonoja tamponeita edes myydään! :D

Vierailija

Tunge Ob emättimeesi. Pyyhi kätesi wc-paperilla. Nosta housusi. Vedä vessa. Siirry käsienpesupisteelle. Pese kädet saippuan kera.

Ole hyvä.

Jumalauta. T. N46

Vierailija

Mä ostan ob:tä vain asettimella ja ei siinä kädet likaannu, toki pesen ne, mutta ei ole veressä. Jos pitää joskus käyttää niitä XL-kokoisia joita en ole ainakaan löytänyt asettimellisina niin onhan se etusormi ihan punainen, yök! Eli ymmärrän tasan, mistä ap puhuu. Ja mulla on ainakin niin kiire, etten jaksa mitään käsiä hinkata sit, äkkiä vaan muualle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat