Kusipää-ex yrittää luistaa vastuustaan

Vierailija

Meillä oli kirjallinen sopimus, että hän maksaa MINUN asunnossani minulle korvausta. Paperissa on selkeät ehdot ja molempien allekirjoitus ja nimenselvennys alla.
Ex ei kuitenkaan kestänyt aikuisen ihmisen velvollisuuksia, vaan pakeni täältä ja yrittää nyt jättää maksamatta kaiken. Olen tehnyt rikosilmoituksen asiasta. Kuinkahan nopeasti asia etenee nyt? Onneksi on mustaa valkoisella.... :)
En välitä bustaajista.

Kommentit (9)

Vierailija

Keskusrikospoliisi ja Supo jäljittävät ukkoasi parhaillaan ja listasivat tapauksen huippukiireelliseksi joten odottele vaan ihan rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä korvausta? Vuokraako?

Laita perintään, poliisi ei ala maksamattomia laskuja selvittelemään.

Kyllähän muitakin raha-asioita hoidetaan poliisin kautta. Ei kukaan voi asua ilmaiseksi ja hyötyä muista ilman seuraamuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllähän muitakin raha-asioita hoidetaan poliisin kautta. Ei kukaan voi asua ilmaiseksi ja hyötyä muista ilman seuraamuksia.

Niinkuin mitä esim?

Käräjäoikeuteen saat itse velkomisesi viedä. Poliisia ei teidän tiliotteita kiinnosta katsella tai toimia parisuhdeterapauttinanne tai pesänjakajana senkään vertaa kuin tutkia naapurin puolelle aurattua lunta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinkuin mitä esim?

Käräjäoikeuteen saat itse velkomisesi viedä. Poliisia ei teidän tiliotteita kiinnosta katsella tai toimia parisuhdeterapauttinanne tai pesänjakajana senkään vertaa kuin tutkia naapurin puolelle aurattua lunta...

Luuletko ettei kukaan ole vienyt velkoja poliisille? Juuri siksihän pitää olla mustaa valkoisella että velan voi todistaa ja saa takaisin sen. Haloo! Vai ketä varten ne kirjalliset sopimukset ovat? Koristeitako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinkuin mitä esim?

Luuletko ettei kukaan ole vienyt velkoja poliisille? Juuri siksihän pitää olla mustaa valkoisella että velan voi todistaa ja saa takaisin sen. Haloo! Vai ketä varten ne kirjalliset sopimukset ovat? Koristeitako?

On varmasti vienyt joku velkoja poliisille. Sitten poliisi on tälle kertonut, että hakee oikeutta väärästä paikasta ja ohjannut viemään asian oikeuteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No on varmaan vienyt, niin kuin on varmasti joku vienyt kukkasiakin.

Lue vaikka tuolta, miten velan perintä tässä maassa menee: http://www.oikeus.fi/fi/index/laatikot/velanperinta.html

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat