Se ei tee miehestä ylempitasoista että saa paljon naisia

Vierailija

Vaan se näyttäytyy lähinnä kieroutena. Komeutta ei myöskään ole pelkkä pituus.

Kommentit (10)

Vierailija

Se tekee miehestä ylempitasoisen, että on komea ja saisi naisia, mutta tuntee oman arvonsa ja jättää petolliset onnenonkijahupakot omaan arvoonsa. Näin minä toimin komeana ja ylempitasoisena miehenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se tekee miehestä ylempitasoisen, että on komea ja saisi naisia, mutta tuntee oman arvonsa ja jättää petolliset onnenonkijahupakot omaan arvoonsa. Näin minä toimin komeana ja ylempitasoisena miehenä.
Laita kuva, en usko että olet komea. Niitä harvoin näkee.

Vierailija

Miehestä tekee ylempitasoisen se, että hänellä on vähintään yhtä fiksu, koulutettu ja varakas nainen kuin itsekin on. Harvassa ovat nämä miehet, puhumattakaan sinkkuina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää. T. Komeahko, pitkä, naisia saamaton, urheilullinen, korkeakoulutettu miew

Miew? Hollantilainen kissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehestä tekee ylempitasoisen se, että hänellä on vähintään yhtä fiksu, koulutettu ja varakas nainen kuin itsekin on. Harvassa ovat nämä miehet, puhumattakaan sinkkuina.

No eihän sinkku voi olla yt koska hänellä ei ole sitä fiksua naista. You said it, not me.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva, en usko että olet komea. Niitä harvoin näkee.

Jooh, heti laitan tänne kuvan että kaikki näkee <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No on varmaan, koska jos heillä olisi nainen, edes minkäänlainen, he eivät olisi sinkkuja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat