Miehen kiinnostus läheisyyteen lopahtaa kun tajuaa ettei se johda seksiin

Vierailija

Pidän paljon halailusta, suutelemisesta ja sylikkäin olosta. Haluaisin myös nukahtaa lähekkäin ja niin että pidämme toisiamme hyvänä silitellen yms. Miehen käsitys läheisyydestä tuntuu kuitenkin olevan että se on pelkkää esileikkiä. Jos halailu ei johda seksiin mies suuttuu ja hyvänäpito loppuu siihen. Nukkumaan mennessäkin haluaisin läheisyyttä ilman rintojen tai pepun kourimista... Jos pyydän tätä mies lopettaa kaiken läheisyyden ja kääntää kylkeä. Miksei mies ymmärrä että läheisyyttä voi olla myös ilman seksuaalista taka-ajatusta?

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

No mikset sinä ymmärrä, että toiset kiihottuu läheisyydestä ja sille ei voi oikein mitään. Minä en ainakaan pysty olemaan kiihottumatta, jos mies tulee ja ottaa kainaloon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikset sinä ymmärrä, että toiset kiihottuu läheisyydestä ja sille ei voi oikein mitään. Minä en ainakaan pysty olemaan kiihottumatta, jos mies tulee ja ottaa kainaloon.

No pitääkö siitä suuttua jos toinen ei aina kiihotu vaan haluaa välillä vain sitä läheisyyttä ja rakkautta, ei seksiä? Kyllä parisuhteessa ollessa pitäisi sellaiseen pystyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No pitääkö siitä suuttua jos toinen ei aina kiihotu vaan haluaa välillä vain sitä läheisyyttä ja rakkautta, ei seksiä? Kyllä parisuhteessa ollessa pitäisi sellaiseen pystyä.

Ei pidä, eikä useimmilla niin käykään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka usein sitä tapahtuu ja jos päästät tilanteen kovin pitkälle, että toinen ehtii kunnolla kiihottua niin kyllä se tuntuu pahalta jos toinen käskee lopettaa. Sehän on ihan kiusaamista. Sama kuin annat toiselle jotain herkkuruokaa ja annat vähän maistaa ja sit heität annoksen roskiin. :D Kuulostaa typerältä varmaan jos ei itse ole kovin seksuaalinen mut niin se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen ymmärrä että läheisyys on sama kuin esileikki ja on aina lupaus seksistä?

Ylläripylläri että av-miesvihaajien mielestä miehen pitäisi tässäkin tilanteessa siirtä oma tahto ja halu syrjään ja kivekset kuohittuna mukautua naisen oikkuihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa on ihmisissä jotka ei kykene läheisyyteen ilman seksiä.

Ei sen enempää kuin ihmisissä jotka haluavat läheisyyttä ilman seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen ymmärrä että läheisyys on sama kuin esileikki ja on aina lupaus seksistä?

Ylläripylläri että av-miesvihaajien mielestä miehen pitäisi tässäkin tilanteessa siirtä oma tahto ja halu syrjään ja kivekset kuohittuna mukautua naisen oikkuihin.

En tajua, miten joku voi kiihottua jos mä en kiihotu. Seurailis, mitä mä teen, niin ei pety.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten joku voi kiihottua jos mä en kiihotu. Seurailis, mitä mä teen, niin ei pety.

Minäminäminäminäminä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminäminä.

Miten niin minäminäminä? Sen kun kiihotut sitten, vaikken mä kiihotukaan. Mä vain ajattelin sua, että se ei kannata. Sinäsinäsinäsinähän se tässä koko ajan on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No minäpä väännän sulle rautalangasta; koska seksuaalinen ihminen voi kiihottua ihan pelkästään halaamisesta, kun tuntee toisen kehon siinä lähellä. Se on ihan fyysinen reaktio jota ei voi estää.

Vierailija

Siis tekö ette pysty esimerkiksi istumaan miehen kainalossa sohvalla, jos lapset ovat paikalla, kun ei voi panematta olla toisen lähellä? :O

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat