Onko kenelläkään tyttöä, joka tykkäisi victorias secretin bodymisteistä ja voiteista?

Vierailija

Moi kaikki,
sain joululahjaksi Victorias secretin pakkauksen, missä on bodymistejä ja voiteita. Koska olen huomannut reagoivani herkästi tuoksuihin, en voi niitä käyttää. Kuitenkin haluaisin laittaa hyvää tarkoittaneen lahjanantajan mukavan eleen kiertoon ja lahjoittaa sen jonnekkin eteenpäin. Harkitsin jo turvakotia ja hope-yhdistystä, mutta toisaalta olisi kiva kuulla minkälaiseen perheeseen se menisi (totta kai täällä voi valehdella, mutta oh well. Onko niin väliä) tai ilahduttaa jotakuta joka ei välttämättä halua/viitsi hakea julkisesti apua.
Erityisen mielelläni laittaisin paketin työssäkäyvälle mutta pienipalkkaiselle yksinhuoltajalle/perheelle. Tämä ei ihan oikeasti ole trolli :D Faceen en jaksa laittaa mihinkään, koska olen huomannut siellä menevän aika rohmuamistaktiikalla. Maksaisin postikulut koska haluan lahjoittaa anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut, laita hieman tietoa itsestäsi/tytöstäsi niin laitan s-postini johon voit laittaa osoitteen,
Tätä ei varmaan täällä ikinä tehdä ja ymmärrän jos porukkaa kummastuttaa, mutta uskon, että tämä voisi oikeasti ilahduttaa jotakuta. En kyllä usko, että tämä onnistuu koska kukaan ei varmaan halua laittaa tietojaan edes s-postilla. Kokeilenpa kuitenkin. :) Rikotaan avn bad karma!

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Tyttäreni siis pitää tuoksuista ja voiteista ja tykkää erilaisten pullojen keräilystä. Ostaa niitä aina kun on mahdollista. Itsekin tykkään VS-tuoksuista.
- 1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tuoksuja pakkauksessa on?

Pure seduction, amber romance ja love spell. Sekä mistinä että voiteena. 

Haluaisin lisätä tähän, että laittaisin mieluiten perheeseen, jossa ei välttämättä usein ole rahaa tälläisiin lahjoihin. Olisi kiva ilahduttaa jotain suht vähävaraisen perheen lasta/nuorta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuoksuja pakkauksessa on?

Pure seduction, amber romance ja love spell. Sekä mistinä että voiteena. 

Haluaisin lisätä tähän, että laittaisin mieluiten perheeseen, jossa ei välttämättä usein ole rahaa tälläisiin lahjoihin. Olisi kiva ilahduttaa jotain suht vähävaraisen perheen lasta/nuorta. :)

Ei kovin usein tuoksuja ostella. Yleensä tyttö hankkii ne omista rahoistaan.

Onpa harmi, sillä tytöllä on Amber Romance ja Love Spell mistinä sekä Pure Seduction voiteella. Taidetaan jättää jollekin toiselle! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kivalta ihmiseltä (siis jos ei ole trolli) ☺️

Tää ei ihan oikeasti ole trolli. En tiedä miten sen oikein todistaisin koska oikeasti haluaisin laittaa kivan lahjan ilahduttamaan jotakin perhettä. Ainoa huoli on mulla, että tän rohmuaa joku av-mamma joka laskettelee vähän luikuria (ei edes tytärtä saati huonoa tilannetta) ja vaikka myy huutonetissä, mutta uskotaan nyt ihmisten hyvyyteen ja suomalaiseen rehellisyyteen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tuoksua ja voidetta pakkauksessa on? Ja kuinka monta?

Kolme tuoksua ja kolme voidetta. 

Vierailija

Mun tytöllä on noista vaan Amber Romance, ja se on ainoa. Meillä ei ole noita kovinkaan usein varaa ostaa, ovat sen verran kalliita.

Vierailija

Ihana olet kun haluat lahjoittaa eteenpäin. Toivottavasti löydät hyvän kohteen ja joku nuori tyttö saa ihanan lahjan, johon ei normaalisti olisi mahdollisuutta.

Vierailija

Oon kovasti niistä haaveillut, mutta kuntoutustuella ei ostella sellasia... Vanhemmat ei tue mitenkään taloudellisesti ja oon siis 19v tyttö ja asun yksin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat