Paljonko 4000€ bruttopalkasta jää verojen jälkeen käteen?

Vierailija

Kyselen uteliaisuudesta :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Veroprosentti 26 ja muut sivukulut pois. Ei ylimääräisiä vähennyksiä verotuksessani (esim. Asuntolainan korot pienentäisivät veroprosenttiani)

Vierailija

Oikeestiko! Jestas. Olen aina työskennellyt todella matalapalkkaisissa hommissa (olen opiskelija enkä todellakaan tulevaa koulutusta vastaavissa tehetävissä) ja odottanut varovasti tulevaisuutta, jossa ehkä pääsisin työskentelemään oman alan töissä, jossa palkat lähtee 3500 ->. Tietysti tiedän nykyisen talous- ja työllisyystilanteen, mutta ei siitä voivottelemalla ja kirvestä kaivoon heittämällä yhtään sen parempi tule. Vähän kyllä nyt herätteli, että ei sitä rahaa taida sittenkään mitenkään paljoa jäädä käteen opintojen jälkeenkään :(

Vierailija

Eli reilusti alle 3000€ jää käteen, suomen verotus on kyllä aika p:stä. En ihmettele miksi monet päättää olla etenemättä urallaan, kun eihän siinä ole taloudellisesti järkeä ottaa paljon lisää vastuuta työpaikalla joka ei näy palkassa kovin hyvin. Kiitos vastauksista :) Ap

Vierailija

Mulla on veroprosentti 4067 euron palkasta tällä hetkellä 26,5%. Lisäksi muuta lähtee noin 7,5 % ja käteen jää 2684 euroa.

Ei kirkollisveroa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat