Mitä toivoisin valmistujaislahjaksi?

Vierailija

Valmistun yliopistosta ja nyt valmistujaisvieraat alkaa kysellä, mitä toivon lahjaksi (kyllä, juhlitaan suvun ja ystävien kesken, koska tuttuja on aina kiva tavata (: )
Olen yrittänyt sanoa, etten tarvitse mitään eikä lahjoja tarvitse tuoda, mutta osa haluaa jotain silti antaa.

Onko ok jos ehdotan lahjakorttia, Iittalan kynttilätuikkuja ja korviksia?
Toivon, ettei kukaan tuo skumppaa, koska odotan vauvaa:)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Raha olis kanssa mukava lahja, kun se ei vie tilaa.
Mitään kodin perusjuttuja en tarvitse, kun 4 vuotta sitten muuttanut kotoa ja nyt asun aviomiehen kanssa(:

Vierailija

Kiva kun joku toivoo jotain muuta kun rahaa:)
Ehkä kannattaa keksiä vielä joku toivomusvaihtoehto, ettei tuu 20 tuikkua. Tai en minä tiedä

Vierailija

Itse vien aina valmistujaislahjaksi kodin tarvikkeita tai esimerkiksi maljakon. Joskus toiveet vaikuttaa, joskus ei. Kunhan ei liian kallista kehtaa toivoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitään kodin perusjuttuja en tarvitse, kun 4 vuotta sitten muuttanut kotoa ja nyt asun aviomiehen kanssa(:
TÖRKEÄÄ! Tienaa itse rahasi. 

Vierailija

Ok, ehkä sitten kerron että sellaiset tai sellaiset korut olisi kivoja.
Kukkasista pidän myös, voisin varmaan sanoa, että kukkanen tai kukkapuska olisi ilahduttava(:
Joku maljakko voisi olla myös kiva, meillä on vain yksi.

Kavereilta ajattelin toivoa yhtä peliä ja yhtä hyvää ja yhtä kosmetiikkamerkkiä(:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖRKEÄÄ! Tienaa itse rahasi. 

No jos joku haluaa joillakin muistaa, niin kai se on suht sama ehdottaako kippotoiveen jälkeen rahaa tai lahjakorttia? En todellakaan juhli lahjojen tai rahan toiveessa, mutta yleensä ihmiset haluavat jotenkin muistaa

Vierailija

Vastauksista voi siis päätellä, etten saa vastata toivekyselyihin mitenkään, vaan antaa vieraiden ahistella ja pähkäillä ja tuoda jotakin yllätyksellistä/mukavaa/turhaa.
Kiitos vaan avusta;'D

Olen ja aion jatkossakin vastata tiedustelijoille, etten tarvitse mitään

Vierailija

Itse toivon, että juhlakalu esittää jotakin toiveita, kun on se vähän noloa mennä juhliin ilmaan mitään viemistä tai muistamista

Vierailija

Palstailijat on vaan kateellisia koska he eivät ole itse valmistuneet varsinkaan yliopistosta saati uskaltaneet juhlia sitä tai ainakaan ikinä saaneet lahjoja tai uskaltaneet niitä toivoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt sanoa, etten tarvitse mitään eikä lahjoja tarvitse tuoda, mutta osa haluaa jotain silti antaa

Jos et tarvitse oikeasti mitään, niin osannet sen sanoa niin, että kaikki uskovat. Minustakin kaiken maailman krääsä nurkissa on syvältä, ja jos tarvitsen jotain, niin se on aika helppo ostaa itse, ja juuri sellaisen kuin itse haluan. Tai jos tarvitset jotain, pyydät sitten sitä.

Yleisesti, parhaita lahjavaihtoehtoja sellaisille, jotka eivät halua lahjoja, mutta jotkut lahoaivot eivät ihan oikeasti halua tajuat sitä (mikä on sinänsä ihan oikein, jos juhlien pitäjä ilmoittaa, ettei halua lahjoja, mutta esittää sitten kuitenkin jonkin listan), on raha, elämykset ja ruoka. Ne eivät jää nurkkiin lojumaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat