Ainakaan minulle miesten väheksyminen ja mollaaminen ei ollut mikään uutinen

Vierailija

Tämä foorumikin on täynnä sitä. Ihmetellä täytyy kuinka sairaassa kulttuurissa elämme, jos tuosta on tullut tapa.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.
Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

tuliko pikkumies paralle nyt ihan tippa linssiin kun joku sanoi pahasti?

Vierailija

Juu, onhan tämä foorumi ihan omaa luokkaansa. Mutta myönnän trollailevani paljon, varsinkin näissä mies-nais -keskusteluissa. Oikeasti olen ihan tavallinen nainen, vaimo ja kahden ihanan pojan äiti. En väheksy miehiä, päinvastoin rakastan heitä. Täällä AV:lla kuitenkin trollailen, koska se saa vipinää palstalle. 

Vierailija

Onko kirjoittajalle tullut mitenkään mieleen että sille väheksymiselle voi olla ihan oikea syy? Mies itse väheksyä nasta, hilluu kaiken ajan töissä, ei kiinnosta oma vaimo, ei lapsi, kaverit ja harrastukset vaan. Se nainen on väsynyt kun ansiotyön lisäksi hoitaa kodin ja lapset. Ei auta puhuminen kun toinen ei halua mitään kompromisseja. Aina itse oikeassa kaikessa ja elämää eletään hänen mielihalujen ja päätösten mukaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija

Aika julmetun törkeää tekstiä on naisista miesvoittoisilla keskustelupalstoilla, kuten Iltalehti, Muro ja Ylilauta, Suomi24:n ketjuista puhumattakaan. Niiden mukaan naiset ovat pelkkiä aivottomia huoria. Miehethän on täälläkin toistelleet, kuinka naisilla ei ole edes ihmisarvoa, kuinka naiset eivät ole edes ihmisiä miehiin verrattuna. Että en nyt miehenä ehkä alkaisi uhriutumaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ja toistan kysymyksen kuka oikeasti luulet olevasi, joku säälittävä reppana joka luulee alapäänsä takia olevan juman lahja ihmiskunnalle. 

Vierailija

Miehet aina syyttelevät naisia uhriutumisesta, mutta ovat kyllä itse siinä sellaisia mestareita että voi hyvää päivää. Sitten sitä omaa uhriutumista ei tietenkään koskaan myönnetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ja toistan kysymyksen kuka oikeasti luulet olevasi, joku säälittävä reppana joka luulee alapäänsä takia olevan juman lahja ihmiskunnalle. 

Näköjään tuli vielä pari tippaa lisää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat