Kyllä ihmetytti kun olin röistä lounastauolla

Vierailija

Lähdin normaaliin tapaan röistä lounastauolle klo. 11 maissa ja näin ihan sikana jotain YH-mameja ja muita pultsareita vaan vetelehtimässä ympäriinsä. Mielestäni Suomessa on kyllä liian hyvät oltavat näillä sossupummeilla. Miten sinä kiristäisit tukia ja kannustaisit tämän jengin röihin? Aika turha kuitenkin kuvitella, että Suomi nousisi taantumasta ilman röiden tekoa. Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Samaa mieltä AP:n kanssa. Huvittaa kun suomalaiset laiskurit itkee tukien koosta (ILMAISTA RAHAA HALOO!=!=???) ja samaan aikaan ryystää kahvilassa viiden euron chai latteja ja pulleat YH-mamit läntystelee rattaiden kanssa molemmat kädet täynnä hamppareita. Eihän tässä menossa ole enää päätä eikä häntää. Kun olin teidän ikäinen niin tein röitä aamusta iltaan! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin ap töihin ja auttaisit osaltasi näin yhteiskuntaa. 

Eka ryötön tuli sieltä raivoomaan tähän topicciin. Nyt jäit kiinni!

Vierailija

Olen itse ollut jo 17 vuotta eläkkeellä. Tätä ennen tein röitä ilman päivänkään ryöttömyyttä ikävuosina 12-65. Tässä olisi monella nuorella "hieman" opittavaa. Kuvittelevat, että kaikki pitää saada tekemättä mitään, koska heillä on "oikeus"...

Vierailija

Minäkin käyn röissä kuten kaikki kunnon kansalaiset mutta yksi arkipäivä minulla oli vapaata ja menin käymään ruokakaupassa kello 10 aamupäivällä.
Olin pyörtyä todetessani, että ainoastaan kaupan ryöntekijät eli kassat ja lihatiskin myyjät ja minä ainoana normaalina asiakkaana olimme ainoat kunnolliset ihmiset koko kaupassa!
Muut olivat jotain puliukkoja, rääsyläisiä, turviksia loisimassa tai hyllyviä kaapinkokoisia yh-mammoja joiden perässä hiipi langanlaiha musta ukko (turvis?) ja lapset uudenkarheissa kalliissa vaunuissakin oli kaikilla jotenkin mustanpuhuvia. Mammojen mahat oli pystyssä eli viidettä olivat jo puskemassa tähän maailmaan tulevaisuuden ryöttömiksi.
Aivan kammottavaa. Sain hermoromahduksen ja päätin etten mene enää ikinä luuseriaikaan kauppaan vain ainoastaan alkaen kello 16 kuten kaikki kunnon ryössäkäyvät ihmiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut jo 17 vuotta eläkkeellä. Tätä ennen tein röitä ilman päivänkään ryöttömyyttä ikävuosina 12-65. Tässä olisi monella nuorella "hieman" opittavaa. Kuvittelevat, että kaikki pitää saada tekemättä mitään, koska heillä on "oikeus"...

OotpA
Wanha AV mamma!!!!@@33@!35/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin röissä ja totesin ettei ole mun juttu.

Kerran laiskuri, aina laiskuri. Tekisit jotain leipäsi eteen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hanki ap toinen ryö, niin kuin me kunnon ihmiset, niin ei tarvi mitään "lounastaukoja" vietellä.

T: ryöukko

Menisit röihin sinäkin

Vierailija

Kouluttauduin lähihoitajaksi ja ajattelin parissa paikassa ollessani, että ei ole minun juttuni. Joten päätin jäädä röistä pois ja "downshiftata " hiukan. Nyt vaan makaan ihanan laiskana kotona ja lueskelen miten rankkaa vanhustyö on. Paras päätös ikinä, läskit lähtee, kun ei ole varaa syödä juuri mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat