Ekoilla treffeillä ruuan maksaminen

Vierailija

Ensimmäiset treffit ikinä ensi viikon alkupuolella ja ollaan menossa johonkin syömään. Haluaisin maksaa oman ruokani (en tykkää että minulle tarjotaan ikinä mitään), miten se pitäisi sitten tuoda esille vai täytyykö miehen vaan antaa maksaa? Muita vinkkejä ekoille treffeille otetaan myös vastaan

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies voi loukkaantua siitä?
-ap

Ei, yleensä vain arvostavat tälläistä toimintaa :) älä stressaa, hyvin se menee!

Vierailija

Tietty äijä maksaa kapakassa. Kuittaat sitten sängyssä peruspanolla. Jos haluaa muuta, niin laskutat erikseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies voi loukkaantua siitä?
-ap

Normikohtelias mies yrittää todennäköisesti estää sua maksamasta, eli valmistaudu olemaan päättäväinen. Tuskin loukkaantuu, mutta eipä sitäkään koskaan tiedä. Ainakin itse maksaminen viestii sille, että haluat pitää etäisyyttä etkä ainakaan jäädä kiitollisuudenvelkaan. Eli miehen kannalta vähän huono viesti.

Vierailija

Jep. Vaikea ihminen. Omituisia peraatteita. Ei normaaleja käytöstapoja. Asiat pitää tehdä niin kuin neiti haluaa tai tulee paha mieli. Ei tee kompromisseja. Ei jousta.

Ei jatkoon.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se menee niin että mies maksaa, mutta siihen kuuluu sit se pano.

Voin kertoa, että ei kuulu. Ja olen treffeillä käynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan sillon kun on aika maksaa että laitetaan puoliks :) ei sen kummempaa

Toinen tilaa 36 € annoksen, toinen 19 €, kuinka se sitten on 'puoliksi'?

Vierailija

En ymmärrä, miksi tällaisesta asiasta pitää tehdä ongelma. Tilaatte laskun, ja sanot että maksatte erikseen. Jos mies yrittää estellä, niin pysyt kannassasi. Jos mies loukkaantuu siitä, että haluat maksaa itse, niin hän ei varmaan ole sitten sinulle se oikea mies (jos kerta sinulle on tärkeää saada maksaa kaikki aina itse ja mies taas haluaisi tarjota).

Vierailija

Toki mies maksaa ensimmäisillä treffeillä!
Sinä voit sitten maksaa seuraavan kerran, jos menette vielä yhdessä ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se menee niin että mies maksaa, mutta siihen kuuluu sit se pano.

Voin kertoa, että ei kuulu. Ja olen treffeillä käynyt.

Ja pipokin kiristää, enkä tykkää huumorista. Ja olen huumoria kuullut.

Niinkö?

Vierailija

Minä ainakin toivon että nainen maksaisi oman osuutensa treffeillä, ei siinä ole mitään loukkaantumisen aihetta. Kahvit kyllä voin tarjota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat