Onko mun mies narkkari?

Vierailija

Ei nyt enää ole todellista.
Aiemmin laitoin tänne valitusvirttä miehestä, joka katosi muutama viikko takaperin eikä ole sen jälkeen ilmoitellut itsestään mitään. No nythän tämä touhu sai ihan uuden käänteen..

Tarkastin kotona, että olen varmasti ottanut mukaan kaikki omat ja lasten tavarat, melkein kaikki miehen tavarathan tuolla vielä on. Huomasin, että tuonne yhden lipaston takalevyn ja laatikoiden väliseen tilaan oli pudonnut jotakin ja kaivelin esiin.. Tyhjä lääkepakkaus, Temgesic. Googletin ja tuo on jotain Subutexin sukuista tavaraa! Lipaston laatikosta, jossa on miehen papereita, löytyi noiden papereiden joukosta minigripp-pussista pari kapselia: toinen puoli valkoinen, toinen vaaleanruskea ja kirjaimet orn 10. Mitäs ne nämä sitten mahtaa olla?

Siis voiko tällainen olla edes todellista? Että toinen nappailee jotain tabuja eikä toinen huomaa mitään? Vai voiko tähän olla jotain muuta selitystä? Ja mitä noille napeille teen?nyt kun ajattelee, niin selittäisihän tämä paljonkin, (esim. mihin miehen kaikki rahat on haihtuneet)... ja minä luulin, että tuolla on "vain" masennusta tms. ja meidän asiat voisi parantua, jos saisin miehen puhuttua hoitoon..mutta onko se paska vaan vedellyt täällä tyytyväisenä nappia naamaan, kun emäntä hoitaa ja hyysää..tekisi mieli vaan hakata päätä seinään..ei kai kukaan voi olla näin helvetin tyhmä!

Kommentit (6)

Vierailija

Tai jos se on teekkari ja kapseleissa on sisällä leivinjauhetta, mies on vain kiinnostunut elintarviketeollisuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Kiireen vilkkaa karkuuun eläkä taakses katso

Menossa ollaan jo. Mutta en voi tajuta, miten tällaista voi tapahtua. Ei tuo ainakaan koko lähes 8 vuoden yhteistä taivalta ole voinut olla.. Vai voiko, kun siis ennen oli ihan "tolkun ihminen", töissä käyvä, osallistuva perheenisä. Siis joku päivä vain ajatteli, että ei tätä elämää lääkkeittä kestä, alanpa nappailemaan? Täysin hämmentävää...

Ap

Uusimmat

Suosituimmat