Vaikuttaako työkaverini mielestänne kateelliselta?

Vierailija

Olen monienkin mielestä viehättävä nainen. Tämä työkaverini on yleisellä tasolla vähemmän viehättävä. Hän kritisoi työtapojani vaikka kukaan muu, ei edes pomomme, ole kritisoinut. Hän näyttää usei todella ilkeältä katsoessaan minua. Olen huomannut hänen useaankin otteeseen katsovan minua inhoava ilme kasvoillaan.
Hän puhuu minusta pahaa selän takana. Haluaa ilmeisesti että kaikki vihaisivat minua kuten hän. En näe mitään muuta syytä kuin kateuden. Kerran kun juttelin miespuolisen työkaverin kanssa eikä mies jutellut hänelle huomasin että hän katsoi katkerana vieressä. Hän varmaan toivoisi että miehet pitäisivät hänestä. Ihan kuin se olisi minun syyni että miehet pitävät minusta ja minua pitäisi siitä rangaista.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vaikuttaa siltä että hän ei pidä sinusta, sitä johtuuko se kateudesta ei voi kirjoittamastasi päätellä... voi johtua tai voi olla johtumatta...

Vierailija

Miksi ajattelet sen johtuvan ulkonäöstäsi?
--
No anyway, on tosi epämukavaa, että työkaveri puhuu sinusta pahaa muille. Mielestäni esimiehillä pitäisi olla pokkaa laittaa tuollainen peli poikki:(
Kurjaa miten aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä.

Vierailija

Mun mielestä kauniiden naisten ongelma on se, että he päättelevät, että aina jos joku ei pidä heistä/on eri mieltä, se johtuu siitä, että toinen on kateellinen/ei yhtä hyvän näköinen.

Tämä aloitus vahvistaa tämän ajatuksen.

Aloittajalle vinkkaisin, että jos hän ei olisi viehättävä nainen mutta kohtaisi samaa käytöstä, millä tavoin hän yrittäisi selittää sitä silloin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kauniiden naisten ongelma on se, että he päättelevät, että aina jos joku ei pidä heistä/on eri mieltä, se johtuu siitä, että toinen on kateellinen/ei yhtä hyvän näköinen.

Aloittajalle vinkkaisin, että jos hän ei olisi viehättävä nainen mutta kohtaisi samaa käytöstä, millä tavoin hän yrittäisi selittää sitä silloin?

Vaikea ajatella kun en ole epäviehättävä.
Minua on niin kauan kuin muistan naiset katsoneet pahasti ja jättäneet minut pois porukasta. Ap

Vierailija

On mahdollista, että hän on vanhempi työntekijä ja tietää, miten hommat tehdään ja sinä

a) et kuuntele, kun hän sanoo jotain työasioista

b) luulet tietäväsi kaiken mutta et suoriudu töistäsi niin hyvin kuin kuvittelet

tai

c) pomo suosii sinua

d) liittyen edelliseen saat etuja joita muut eivät saa tai joita tuo työtoveri ei saa

Tärppäsikö mikään näistä?

Vierailija

Mies puhui siis sinulle mutta ei tuolle vähemmän viehättävälle naiselle. Ei ihme että nainen pahoitti mielensä.

Mies syrji ja kiusasi tuota naista. Olisit puolustanut häntä. Mutta menit miehen mukaan kiusaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, että hän on vanhempi työntekijä ja tietää, miten hommat tehdään ja sinä

a) et kuuntele, kun hän sanoo jotain työasioista

b) luulet tietäväsi kaiken mutta et suoriudu töistäsi niin hyvin kuin kuvittelet

tai

c) pomo suosii sinua

d) liittyen edelliseen saat etuja joita muut eivät saa tai joita tuo työtoveri ei saa

Tärppäsikö mikään näistä?

Mikään ei osunut.
Ap

Vierailija

Naiset ovat aina sorsineet sinua? Ei todellakaan siinä tapauksessa johdu ulkonäöstäsi. Kivat on kivoja, oli ne sitten rumia tai kauniita. Olet luultavasti omahyväinen ja ärsyttävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja useinkaan näin ajattelevat ihmiset eivät ole oikeasti edes mitenkään järjettömän kauniita vaan ihan normaalin näköisiä, joilla on liian suuret luulot itsestään. Ja tämänkin toteaminen tai huomioiminen on sitten sitä kateutta, Ivan sama minkä näköinen itse olet.

Vierailija

Mainitsenpa vielä että jokaisessa työpaikassa jossa olen ollut on miehet yrittäneet iskeä,siis kysyneet onko poikaystävää, haluaisinko lähteä kahville tai sitten muuten flirttailtu tai ujosteltu. Hakiessani yhtä työpaikkaa ja viedessäni lomakkeen suunniillen ikäiselleni miestyöntekijälle otti tämä mies numeroni lomakkeesta ja pyysi treffeille. Lainvastaistahan se oli mutta ei näyttänyt häntä estävän. Olen siis jostain kumman syystä olllut aina miesten mieleen. En ihmettele jos se joitakuita vähemmän hurmaavia hatuttaa.
Ap

Vierailija

Jos ap sinua on kohdeltu inhottavasti aina niin todennäköisesti se ei johdu ulkonäöstäsi vaan siitä että sinä itse olet inhottava.
Ihmiset kun tuppaavat saamaan sellaista kohtelua osakseen miten ensin kohtelevat muita ihmisiä ja jos ympärillä pyörii pelkkiä kusipäitä niin todennäköisesti sinä olet itse se suurin kusipää.

Mutta onhan se tietysti kivempaa aina kuvitella, ettei itsessään ole mitään vikaa kun kaikki johtuu vaan sitä miten kamalan kaunis olet ja kaikki on vaan kateellisia. Ai hertsileijaa.

Vierailija

Voi jeesus.
Olen voittanut parit mallikisat nuorena opiskelijana kun tein mallin hommia rahasta ja maksaakseni opinnot.

Töissä meillä on naisjohtajien turvaverkko, että kaikki saisivat tukea tarvittaessa urallaan.

Käyn töissä kunnianhimoni ja rahan takia. En edes jaksa miettiä duunissa miten ihana ja kaunis muka olen

Keskity duuniin ja uraan. Älä siihen mitä äijät ajattelee pyllystäsi.

Miehiä panettaa kauniit naiset. So what?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat