Palstalääkärit: Niukentuneet kuukautiset?

Vierailija

Onko normaalia että runsaista mensuista tulee iän myötä kooovin paljon niukemmat? Ikää vähän päälle 30 v, lapsia on pari, en ole imettänyt yli puoleen vuoteen. Kivutkin vähentyneet. Pitäiskö huolestua vai voinko iloita?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla ainakin niukentui huomattavasti ensimmäisin (ja ainoan) lapsen saamisen jälkeen just 30-vuotiaana. Lapsi nyt 3-vuotias ja ei ole menkat palanneet entiselleen, täysin kivuttomat on myös, toista oli ennen.

Vierailija

Mulla ainakin niukentui huomattavasti ensimmäisin (ja ainoan) lapsen saamisen jälkeen just 30-vuotiaana. Lapsi nyt 3-vuotias ja ei ole menkat palanneet entiselleen, täysin kivuttomat on myös, toista oli ennen.

Vierailija

Tottakai ne vähenee ja kaikki oireet myös, kun hormoonitoiminta hupenee. Itse tunne olevani jo kuollut ja kaipaan aikoja kun vuodin ja hikoilin kuin hana. Mitää kipujakaan ei enään ole kun menkkojakaan ei juuri enään on. 40v :(

40v

Mulla on niukentuneet ja vuotopäivät vähentyneet. Kipuja kyllä on. Värikin jo ihan haalea verrattuna aiempaan. Lapset jo vähän isompia. :( Kohti vaihdevuosia... 

Uusimmat

Suosituimmat