Mistä johtuu että jotkut ihan keskiverron näköiset naiset saa miehet lääpälleen?

Vierailija

Mitä niissä naisissa on miesten mielestä? Eikö naisen ulkonäkö ole aika merkityksellinen ominaisuus miehille?

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus ja vahva seksuaalinen energia tekee paljon

itsevarmuus joo varmaam näkyy päällepäin mutta mitenhän se seksuaalinen energia näkyy päällepäin?

Vierailija

Olen muuten huomannut, että miehillä ja naisilla on aika erilainen käsitys naiskauneudesta. Jos sinä ajattelet jonkun näyttävän ihan keskiverrolta (mitä lie ominaisuuksia meinaat), niin mies voi pitää äärimmäisen haluttavana ja kauniina. Just oli pari viikonloppua takaperin kaverimiehen kanssa tällainen tilanne. Eräs tuttu nainen on minusta hyvin kaunis, mutta tämä kaverimies oli ihan ihmeissään, että "no, ihan nätti, mutta en nyt erittäin kauniiksi sanoisi".

Vierailija

Minä olen taas jotenkin miettinyt, että miten sellaiset keskivertomiehet saavat kauniita naisia? Mikä niissä miehissä on ;) eikö nainen useinkin ole se parisuhteen nätimpi osapuoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisellinen käytös, hymyily, flirttailu, itsevarmuus (mutta ei maskuliinisella tavalla)

-Mies27v

Haluaisitko selittää miten feminiininen ja maskuliininen itsevarmuus eroaa toisistaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisellinen käytös, hymyily, flirttailu, itsevarmuus (mutta ei maskuliinisella tavalla)

-Mies27v

Typeriä neuvoja. Jos ei miellytä olemalla oma itsensä niin sitten ei tarvikkaan. Itsevarmuutta on vain yhtä laatua, sitä että tykkää itestään ja se näkyy ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Mies27v

Typeriä neuvoja. Jos ei miellytä olemalla oma itsensä niin sitten ei tarvikkaan. Itsevarmuutta on vain yhtä laatua, sitä että tykkää itestään ja se näkyy ulos.

Itsestäänkin voi tykätän hiukka liikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat