Jätin miesystäväni koska juoppokaverin tunteet olivat tärkeämmät!

Että semmosta

Tai voisi sanoa avomieheni, koska olin hänen luonaan lähes koko ajan. Reilu vuosi.
Oikeastaan naurattaa, kun ajattelen, että eipä siitä "kaverista" oo paljon iloa silloin kun apua tarvitsisi.
Itse lähdin miehelleni avuks ihan kaikkeen mihin vaan pyysi aina metsätöistä auton korjaukseen. Ja hellyyttä sai niin paljon kuin halusi, oikeesti pidin miestä hyvänä, kun olin jo kauan odottanut suhdetta. Silti laittoi kaverinsa tunteet tärkeämmäksi. No, nyt saavat viettää kahdestaan laatuaikaa niin paljon kuin haluavat. Kumma vain kun mieheni ei edes juo ja tämä toinen vetää niin paljon kuin mahdollista. :D

Kommentit (5)

Vierailija

Siis mitä? Jätit miehen koska hän auttoi/arvosti kaveriaan? Vai millä tavalla tämä sitten haittasi sinun olemassa oloasi?

Vierailija

Eli aloit änkyröimään ja testauttamaan miestä, joka oli huolissaan kaverista? Eli kaikki huomio piti kohdistua vain sinuun, viis alkkisystävien avuntarpeista?

Miehet on siitä kummallisia olentoja, että pitkäaikaiset ystävyyssuhteet pitävät ja kaveriin voi luottaa, vaikka se vaatii kaverilta joskus uhrautumistakin. Ei siinä joku riivinrauta paljoa paina, jos oikeaa ystävyyttä tarvitaan.

Vierailija

Jos kyse esimerkiksi jostain lapsuudesta tai nuoruudesta asti jatkuneesta kaverisuhteesta, niin ei kannata kyllä alkaa testailemaan ja jokotai -tilanteita luomaan miehille, saattaa jäädä luu vetävän käteen. Ystävyys purkautuu korkeintaa kaverin muijaa nusasemalla, tässä tapauksessa siis sinua.

Vierailija

Olisi mies saanut kaverinsa pitää, vaikka itse en tuosta tyypistä pidäkään. Syynä on se, että on varastellut myös minun tavaroitani (ja monen muun) . En vain hyväksynyt sitä, että tyyppi soitteli 10-15 kertaa päivässä ja yleensä kännissä, ilman mitään asiaa. Enkä sitä, että oma mies kuskaa lisää juomista viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ihan kuin koko elämän pitäis pyöriä sen ympärillä, että kaveri saa juomista ja tupakkaa. Ap

Uusimmat

Suosituimmat