Silmätulehduksen takia saikkua?

Vierailija

Heräsin päikkäreiltä ja huomasin, että toinen silmä on ihan punainen ja rähmii. Huomenna pitäisi mennä töihin ja olen asiakaspalveluhommissa. Kehtaanko kysyä saikkua? Hävettää mennä tämännäköisenä mihinkään, kun silmä on ihan punainen. Ottaisitko itse saikkua silmätulehduksessa?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Saikkua ehdottomasti. Silmätulehdus tarttuu helposti. Ja lääkärissä sun kannattaa jokatapauksessa käydä. Kannattaa aloittaa ajoissa ab-kuuri ennenkuin leviää molempiin silmiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin päikkäreiltä ja huomasin, että toinen silmä on ihan punainen ja rähmii. Huomenna pitäisi mennä töihin ja olen asiakaspalveluhommissa. Kehtaanko kysyä saikkua? Hävettää mennä tämännäköisenä mihinkään, kun silmä on ihan punainen. Ottaisitko itse saikkua silmätulehduksessa?

Mä pyysin kerran finnin takia sairaslomaa terkkarista. Joku kiukkuinen lääkäri melkein nauroi minut ulos. Piti mennä yksityiselle, maksoi kyllä, mutta vei vain 5 min.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toiset sanoo et saa, toiset haukkuu jos pyydän saikkua? WTF? En mee töihin, koska näytän kamalalta, en oo aspakunnossa.

Alat heti huuhdella runsaalla vedellä sitä silmää, vaikka puolen tunnin-tunnin välein, niin hyvällä tuurilla aamulla olet jo ihan kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toiset sanoo et saa, toiset haukkuu jos pyydän saikkua? WTF? En mee töihin, koska näytän kamalalta, en oo aspakunnossa.

Mullakin oli aamulla silmäpussit. En mennyt töihin, koska näytin kamalalta, en ollut aspakunnossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat