Kannattaako synttäritarjoilut tehdä itse vai tilata pitopalvelusta?

Vierailija

Lapsen synttärit kyseessä. Kysyin tarjousta hyvästä pitopalvelusta. 14 eurolla per juhlija saisi teemakakun, pikkuleivät, kahvikakun, suolaisen piiraan ja juomat.

Kannattaakohan tuolla hinnalla enää tehdä itse... Tosin on sellainen huono emäntä olo, jos kaikki tulee valmiina... Pitopalvelu on hyväksi koettu, parempaa en osaisi itse tehdä. Varsinkin heidän pikkuleivät ja suolaiset piiraat on herkullisia ja täytekakkukin hyvää ja raikasta.

Kommentit (4)

Vierailija

No sitä mä mietin, että missä välissä kokkaan nuo tarjoilut, kun lapsi on nyt sellaisessa äidin lahkeessa roikkumisvaiheessa. Haluaa tosi paljon huomiota hereillä ollessaan. Melkein tarvitsisi 2 päivää ainakin olla aikaa tehdä nuo tarjoilut itse ja siivota pitäisi myös ehtiä. Eli jos keskityn siivoukseen ja koristeluun ja väkerrän niitä itse tehtyjä leipomuksia synttäreille, kun lapsi isompi.

Mitä mahtaisi per nenä maksaa suurinpiirtein nuo tarjoilut itse tehtynä?

Vierailija

No meillä ei ostettaisi vaan tehdään itse, koskee ainakin tulevia rippijuhlia. Voisi olla hyvin eri asia, jos olisi rahaa. Ostaisin hyvin mielelläni, varsinkin jos tietäisi, että saa rahalleen vastinetta.

Uusimmat

Suosituimmat