Nonni! uusi opiskeluystävä teki oudot..

Vierailija

Kyseessä äärettömän mukava nainen, aikuisopiskelijoita ollaan. Tutustuttiin koulun kautta, tämä ilta duunailtiin yhdessä erästä tehtävää kasaan mun luonani, keiteltiin kahvia jne..

Mä laitoin tarjottavaksi metwurstipiirakan ja pakkasesta sulatettua marjapiirakkaa, kaveri toi mukanaan keksipaketin (syömishommista ei siis sovittu etukäteen mitään..)

Syöpöteltiin kahvittelun ja tehtävän tekemisen lomassa ja meillä oli todella mukavaa itseasiassa.

Noh, hän lähti kotiinsa, ja äsken piippasi viesti: "moi! Mun hatarapään keksipaketti jäi sinne, jos kehtaat opistolle ottaa huomenna mukaan ne, tai laittaa jemmaan et jos joskus käyn nappaa ne mukaani..."

Wtf.. Mä tarjosin kahvit, maidot, sokerit, piirakat, ja hän vaatii pirkan keksipussinsa takaisin?! :D

Mut voin kai mä kuuliaisesti laittaa keksit koululaukkuuni penaalin viereen ja palauttaa omistajalleen huomenna..😅

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos on tiukkaa, niin ymmärrän vaikka se voi hassulta tuntua..

No jos on tiukkaa niin ei pidä tuhlata vähiä rahojaan kekseihin.

Vierailija

En kyllä itte kehtaisi pyytää keksejäni takaisin. Tosin ymmärrän jos on kokopäiväinen opiskelija, että rahasta voi olla tiukkaa... Vie nyt kaverille keksit sitten.

Vierailija

Outoa kyllä :) Meillä kävi kerran kahvitteluvieraita, toivat pyytämättä mukanaan suolakeksejä ja tuorejuustoja ja jotain. Juotiin kahvia ja naposteltiin ja kun he illan päälle lähtivät kotiinsa, huikkasivat eteisestä että saisivatko he tuliaisensa mukaansa, eli nämä keksit ja juustot. Vähän hölmistytti, mutta toki siis saivat eikä siinä mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Johan on pihi tapaus. Oliko keksit X-tra vai Euroshopper?

Aloituksessa lukee Pirkka.

No niinpä lukeekin. Anteeksi kovasti.

Vierailija

No ehkä sillä on rahat tiukassa ja herkkuja ei kovin usein ostele?

Omituista kyllä, en itse pyytäisi mutta ei sun kannata nyt tuomita yhden tapauksen perusteella. Jos on kiva tyyppi, mutta pihi, niin ehkä sä voit elää sen kanssa?

Uusimmat

Suosituimmat