Oletko jo hyödyntänyt kauppojen tänä vuonna pidentyneitä aukioloja?

Vierailija

Missä kaupassa olet käynyt ja mihin aikaan?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Eipä ole vaikuttanut meilläpäin. Muutenkaan ei ole järkevää taloudellisesti pitää hehtaarihallia auki 21-23. Koska monet eivät ennen lakimuutostakaan avanneet kuin klo 9nii miten siitä yhtäkkiä ois tullu kannattavaa.

Vierailija

J

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaikuttanut meilläpäin. Muutenkaan ei ole järkevää taloudellisesti pitää hehtaarihallia auki 21-23. Koska monet eivät ennen lakimuutostakaan avanneet kuin klo 9nii miten siitä yhtäkkiä ois tullu kannattavaa.

Vastaa kysymykseen.

Vierailija

Loppiaisena muistaakseni kävin kaupassa. En muuten ole käynyt. Jatkossa varmaankin tulee käytyä lauantai-iltaisin. Myöhäisiä aukioloja kenties hyödynnän kesäiltaisin kun on valoisaa.

Vierailija

En. Sinänsä se on tosi kätevää iltavuoron jälkeen, koska en voi käydä kaupassa ennen töitä matkalla töihin. Mutta mun työmatkareitillä ei ole yhtäkään isoa kauppaa, mikä olisi muuttanut aukioloaikojaan. Alepoja, Siwoja ja K-marketteja on, mutta niissä on tosi huono ja kallis valikoima ja ne oli ennenkin auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska monet eivät ennen lakimuutostakaan avanneet kuin klo 9nii miten siitä yhtäkkiä ois tullu kannattavaa.
Ai? Meidän keskisuuresta kaupungista ei ole enää vuosiin löytynyt kauppaa, joka avaisi vasta yhdeksältä, paiti ehkä sunnuntaisin.

Vastauksena ap:n kysymykseen, en, vieressä oleva Valintatalo on ollut jo pitkään auki klo.23 asti joka päivä, sitä käytän, keskustan suuremmat kaupat taas menevät edelleenkin kiinni klo. 21.

Vierailija

En ole ihan varma onko meilläpäin mikään edes muuttunut. En ole ainakaan käyttänyt. Mitä ihmettä minä siellä yöllä tekisin? Johan ne tähänkin asti ovat olleet auki klo 21 ja se riittää minulle. Pyhinä en käy kaupassa koska a) sinne ei tule silloin mitään tuoretta vaan kaikki on härskiä ja kuivaa jos edes on jäljellä ja b) haluan edes yhtenä päivänä viikossa viettää aikaa kotona, sukaisten tai ystävien luona ilman pakollisia arjen askareita.

Koko aukiolo muutos on ihan turhaa touhua joka vain lisää kaupan kustannuksia ja korottaa sitä kautta hintoja. Asiakasmäärät näille uusille aukiolotunneille ovat pienet ja kulutus on pois arkipäivien ostoksista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat