Kuinka usein tilaatte pitsaa kotiin?

Vierailija

Otsikossa kysymys.Meillä vakkaripitsa tuo pitsat noin kerran kuussa.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ei koskaan. Ei toimi kotiinkuljetus tänne asti joten haetaan itse pitsat lähimmästä pitseriasta (matkaa noin kahdeksan kilsaa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Ei toimi kotiinkuljetus tänne asti joten haetaan itse pitsat lähimmästä pitseriasta (matkaa noin kahdeksan kilsaa).
Sama täällä.Tai toisi ne, mutta se maksaisi tai sitten pitäisi tilata tosi monta pizzaa. Haetaan itse joskus, ehkä kerran parissa kuukaudessa.

Vierailija

Ehkä noin kerran kuussa. Joskus voi olla kuukausi, jolloin tulee tilattua useamman kerran, mutta välillä voi sitten olla parikin kuukautta tilaamisten välissä. Ja pitsaa tehdään toisinaan itsekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin näin ja sama matka :D

Vierailija

Pizzaa ja kebabaa tulee tilattua pari kertaa kuussa. Tilaan aina perus ulkomaalaispaikasta, koska sieltä saa isot ja hyvät lätyt. Ja ylläolevaan kysymykseen, monet hakevat pizzansa itse, koska kotiinkuljetuksesta otetaan se pari kolme euroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on kotiinkuljetus niin miksi hakea vai eikö siis ole?

Esim. meillä lähin pizzeria on 500 m päässä, kilometrin säteellä vaihtoehtoja on jo useampia. Ei ole mielestäni kovin järkevää tilata kotiinkuljetusta tuolle matkalle :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat