Mistä löydän tällaisen unelmieni miehen?

Vierailija

Leveät hartiat, roteva eli lihaksia ja sopivasti läskiä, ehdottomasti tummat hiukset, sopivan karvainen, ei yli 180cm eikä alle 170cm, täysi elukka sängyssä, nuolee mun pillun ja perseen kahta kertaa miettimättä, luonteeltaan rento, sovitteleva, kiltti ja tekeväinen, eli ei istu kaiket päivät sohvalla! Ja lukee kirjoja! N25

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Löydät unelmiesi miehen ehkä vielä tuossa iässä JOS unelmasi olisivat hieman realistisempia. Karsiminen kannattaa aloittaa turhista ulkonäkövaatimuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Löydät unelmiesi miehen ehkä vielä tuossa iässä JOS unelmasi olisivat hieman realistisempia. Karsiminen kannattaa aloittaa turhista ulkonäkövaatimuksista.

Väärin. Tuossa iässä ne naisille kelpaamattomat jämämiehet ovat pääasiassa luonteeltaan ja käytökseltään kelpaamatonta suhdemateriaalia - ei katso ulkonäköä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unelmien miehet ovat jo varattuja tuossa iässä.

No sanokaa sitten kenellä on kotona tuollainen mies niin tulen nappaamaan sen pois! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat, roteva eli lihaksia ja sopivasti läskiä, ehdottomasti tummat hiukset, sopivan karvainen, ei yli 180cm eikä alle 170cm, täysi elukka sängyssä, nuolee mun pillun ja perseen kahta kertaa miettimättä, luonteeltaan rento, sovitteleva, kiltti ja tekeväinen, eli ei istu kaiket päivät sohvalla! Ja lukee kirjoja! N25

Olen muuten tuo, mutta en ole vaalea, olen yli 180 cm, enkä ole "täysi elukka" sängyssä. M35

mies

Minä,mutta en ole karvainen ja 181cm,se tuskin haittaa.
minkälainen itse olet?
onko sulla kauniit kiinteät rinnat,nätisti kaartuva lantio ja jonkin verran persettä,pillusi on aina märkä ja valmis kovaan käyttöön,kauniit kasvot,hyvä nätti vaalea iho?
palvot maata miehesi jalkojen alla ja töitä tullessa pidät heppiä suussa aina vähintään sen 3min?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väärin. Tuossa iässä ne naisille kelpaamattomat jämämiehet ovat pääasiassa luonteeltaan ja käytökseltään kelpaamatonta suhdemateriaalia - ei katso ulkonäköä.

25v olettaisi olevan jo kypsä niin, että väärä karvoituksen määrä tai väärä pituus/hiusten väri ei olisi ensimmäisenä kriteerilistalla. Ne "parhaat" eli komeat ja mukavat ei-kusipäät on jo pääosin viety aikoja sitten, joten järkevintä olisi tarkistaa arvot vastaamaan todellisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmien miehet ovat jo varattuja tuossa iässä.

Enhän minäkään ole ;)

Ensinnäkin, roikut Vauva-palstalla ;) "Unelma" tuskin on itsensä määriteltävissä, paitsi tietenkin itselleen. Vrt. Bile-Dani joka on aivan pihalla siitä mikä on unelmamies.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat