Mistä voi löytää miehen joka haluaa muutakin kuin seksiä?!

Vierailija

Olen reilu parikymppinen nainen, ja en ole vielä tähän mennessä ollut koskaan seurustelusuhteessa. Minulla on ollut pari yhden illan juttua, mutta ne eivät olleet minun juttu. Olen myös pari kertaa tapaillut lyhyen aikaa, mutta jutut ovat kaatuneet siihen, että mies haluaa vain seksiä, ei seurustelua.

Tämä on tullut ilmi esim. niin, että yhden illan jutut eivät ole ottaneet yhteyttä, tai mies johon olen vasta tutustunut lakkaa pitämästä yhteyttä, kun miehen vihjailujen jälkeen kerron suoraan, että en halua heti seksiä tai etsi pelkästään sitä.

Onko olemassa tietyntyyppisiä naisia, joita ei kelpuuteta seurustelusuhteeseen? En kaipaa tähän mitään saarnoja noista yhden illan jutuista ja kuinka kukaan ei halua käytettyä (niitä kun täällä palstalla aina välillä esiintyy), sillä kelpuutan itsekin vain fiksun ja kunnioittavan miehen.

En usko että vika olisi minussa. Olen mukava, itsenäinen, huumorintajuinen ja "hoivaava" persoona. Olen myös ihan nätti, laittauduttuani tosi nätti. Olen toisinaan ehkä hieman vaikeasti lähestyttävä, mitä yritän työstää, joten olen miettinyt jos vika olisi siinä. Mutta haluaisin myös, että mies omaisi sellaisen kiinnostuksen minua kohtaan, että ei heti turhautuisi.

Ihastun itsekin aika harvoin, joten tämä tuntuu välillä toivottomalta! Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Mistä te olette löytäneet kumppaninne?

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

No sanonpa kuitenkin näin naisettomana miehenä etten halua yhden illan juttuja harjoittaneita naisia. Itse en niitä ole harjoittanut, enkä vaadi muilta yhtään vähempää kuin itseltänikään. Mistä voisi löytää fiksuja ja kivoja naisia joilla ei olisi sitä historian painolastia kannettavanaan?

Vierailija

No mä olen tuollainen mies, netistä nykyinen kumppanini löysi mut. Kyllä seksi kiinnostaa ja sitä haluankin sitten, mutta mieluumin vasta parisuhteessa, olin ja olen aina ollut valmis myös sitä odottamaan. En avioliittoon asti, kun en mikään uskis ole ja naimisiin mua voi olla vaikeeta saada. Hyvää viitsii odottaa.

En mä tiedä mistä meitä yleisesti voi löytää. Meitä kyllä on olemassa.

Vierailija

Ymmärrän vaikeutesi. Olisi ihanaa olla jonkun kainalossa ja nauttia läheisyydestä, seksistä, hellyydestä, arjen jakamisesta jne. Mutta mistä niitä miehiä löytää? Itsekin törmään vain vonkaajiin ja en halua yhdenillanjuttuja lainkaan. Välillä tulee siis oltua todella pitkiä aikoja ilman seksiä jne.

Ilmiantakaa sinkkumiehet itsenne, missä te liikutte?

Vierailija

Samat kokemukset täällä. Olen oikeastaan luovuttanut, koska omalle kohdalle ei osunut suhdetta minun kanssani haluavaa miestä. Ehkä se lopulta on joku "juttu" minussa, mikä ei miehiä kiinnosta sillä ennen minua ja jälkeeni ovat kuitenkin seurustelleet.

Pidän myös itsestä huolta, nättinä ja muutoinkin ylipäänsä loistocatchinä jollekin miehelle, enemmälti ei vaan miehiin tutustu missään kun ei käy baareissa ja olen kotona hyvin viihtyvä introverttinainen.

Vierailija

Ihan mistä vain. Se on vaan tuurista kiinni ihastuuko mies sinuun vai ei. Jos ei ihastu, ei hän halua muuta kuin seksiä jos jotakin haluaa. Sitten kun mies tykkää oikeasti niin haluaa muutakin. Mutta ihan mistä vain voi sen miehen löytää.

Vierailija

Suositumpia ovat miehet, jotka haluavat ensi sijassa seksiä kuin miehet, jotka ajattelevat seksistä siten kuin monet naiset (ei seksiä ilman tunteita, ensin tutustutaan...). Toisin sanoen tuskin miehet olisivat vonkaajia (niin monet), jos naiset eivät palkitsisi tätä vonkaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan mistä vain. Se on vaan tuurista kiinni ihastuuko mies sinuun vai ei. Jos ei ihastu, ei hän halua muuta kuin seksiä jos jotakin haluaa. Sitten kun mies tykkää oikeasti niin haluaa muutakin. Mutta ihan mistä vain voi sen miehen löytää.

Mutta tuntuuhan se jo aika pahalta, jos on tapaillut monia miehiä (joiden kaikkien kanssa ei tosiaan edes seksiin asti edetty) ja yksikään ei ole ihastunut/halunnut suhdetta.

Vierailija

Tuntuukin, että useimmat suomalaiset suhteet alkavat yksinkertaisesti, miehen ja naisen välisellä "satunnaisella räpellyksellä" (jossa alkoholi mukana), eivät jollain kauniimmalla tai hienommalla ("romanttisella") tutustumisella.

Miksi? Osasyy on, että suomalainen flirttikulttuuri on aika vaisua ja heikkoa. 8

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sanonpa kuitenkin näin naisettomana miehenä etten halua yhden illan juttuja harjoittaneita naisia. Itse en niitä ole harjoittanut, enkä vaadi muilta yhtään vähempää kuin itseltänikään. Mistä voisi löytää fiksuja ja kivoja naisia joilla ei olisi sitä historian painolastia kannettavanaan?

Ymmärrän siinä tapauksessa, jos et ole niitä harrastanut itsekään. Itsellä on aika laajassa tuttavapiirissä harvassa ne naiset, joilla ei ole yhtäkään yhden illan juttua ollut, ja he yleensä seurustelevat pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Ehkä löydät kumppanin esim. silloin jos tuollainen pari eroaa! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole harjoittanut niitä. En halua mitään sukupuolitauteja riesaksi. Voi olla vaikea löytää sellainen mies, joka ei olisi niitä harrastanut. T. N25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samat kokemukset täällä. Olen oikeastaan luovuttanut, koska omalle kohdalle ei osunut suhdetta minun kanssani haluavaa miestä. Ehkä se lopulta on joku "juttu" minussa, mikä ei miehiä kiinnosta sillä ennen minua ja jälkeeni ovat kuitenkin seurustelleet.

Pidän myös itsestä huolta, nättinä ja muutoinkin ylipäänsä loistocatchinä jollekin miehelle, enemmälti ei vaan miehiin tutustu missään kun ei käy baareissa ja olen kotona hyvin viihtyvä introverttinainen.

Sanoisin, että kokeile nettiä ja koita olla aktiivinen siellä. Se on vähän pelottavakin maailma varmaan naiselle kun tulee niitä hemmetin massapostaus-seksinvonkaus-viestejä, mutta oikeasti se on aika hyvä väylä päästä tapaamaan ihmisiä, jos se muuten on vähän vaikeaa.

t. viestin 3 kirjoittanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat