"Oikeesti seksistä on tullut pakkopullaa kun sunkin pitää aina saada. Eikö voitais vaan panna"

Vierailija

Näin sanoi mies, mitäs vastaisit tähän? En saa siis pelkässä yhdynnässä vaan sormin/suulla.

Sivut

Kommentit (167)

Vierailija

Vastaisin että onko käynyt mielessä millaista pakkopullaa se minulle on jos minä en koskaan saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Vaihtoehdot on tasan ne, että pitää minutkin tyytyväisenä sängyssä tai erotaan, tekopillunkorvikkeeksi en suostu.

Vierailija

Ai, hänen pitää saada mutta sinun ei?  Sano miehelle, että ei mene itsekään sitten loppuun asti? Fifty-sixty!

Vierailija

Sanoisin, että tehdään niin että joka toinen kerta sä saat ja joka toinen kerta minä. Minun kerroilla sitten sormipelillä mennään loppuun asti. Hitto mikä mies sinulla. Miehen tehtävä on tyydyttää ensin nainen. Ei ole mies eikä mikään jos ei saa itsekin tyydytystä siinä samalla kun näkee naisensa kiihkeänä!!

Vierailija

:D huhhuh mikä kommentti! kiva sanoa että kumppanin tyydytys on itselle taakka. mä ainakin nautin miehen hoitelemisesta ja haluan miehen jolle mun nautinto on tärkeää.

Vierailija

Olisin hiton iloinen, jos sanoisi noin ja tajuaisi tunteeni. Orgasmi on minulle aika yhdentekevä ja laukean lähinnä yksin. Rakastan panemista. Todella ahdistavaa kun "pitäisi" laueta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai, hänen pitää saada mutta sinun ei?  Sano miehelle, että ei mene itsekään sitten loppuun asti? Fifty-sixty!

Kysehän nyt on siitä, että naista ei kai kielletä laukeamasta seksin aikana JA tekevät omalle asialleen jotain. Ajatelkaapa miehen kannalta, ensin miehen tehtävä on saada nainen kiinnostumaan seksistä/märäksi, sitten miehen TEHTÄVÄ on orkuttaa naista joka sormin tai suulla jonka jälkeen miehellä on oikeus vähän saada pillua ELI antaa naiselle yhdyntää. Miksi siis mies ei vain vetäisi käteensä jos seksi on kerran lista velvollisuuksia ja naisen homma on lähinnä saada seksiä ja vaatia tyydytystä?

Vierailija

Mun täytyy tehdä itsekin saadakseni oon edes joskus yhdynnässä. En kyllä saa nuolemallakaan. Omilla sormilla, joskus miehen tai sitten kun olen päällä niin taattua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksistä on tullut vaikeaa. Naisten taso on noussut ja samalla 'miehet' tyytymättömämpiä kuin koskaan.

Millä tavalla naisten taso on noussut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastaisin että onko käynyt mielessä millaista pakkopullaa se minulle on jos minä en koskaan saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Vaihtoehdot on tasan ne, että pitää minutkin tyytyväisenä sängyssä tai erotaan, tekopillunkorvikkeeksi en suostu.

Mikä on oma panoksesi seksissä? Huom. pillun antaminen ei ole panos koska oletettavasti mies antaa munaa joten hän "kumoaa" sillä tuon panostuksen.

Vierailija

Ja sitten vielä ihmetellään miksi miestä ei seksi kiinnosta. Onko käynyt mielessä että meille miehille on paljon helpompaa suorittaa 3 min käsiveto kuin lähteä mukaan siihen loputtomaan liikesarjaan, jota naisen tyydyttämiseksi vaaditaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksistä on tullut vaikeaa. Naisten taso on noussut ja samalla 'miehet' tyytymättömämpiä kuin koskaan.

Millä tavalla naisten taso on noussut?

Ovat keskimäärin avoimempia erilaisille asennoille ja tavoille, ei enää niin paljon pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajaa ja ovat itsekin aktiivisempia eivätkä yhtä estyneitä kuin edeltävät sukupolvet. Mutta ilmeisesti tämäkään ei miehille kelpaa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat