Oletko viettänyt joulua muualla? Paras muun maan jouluherkku?

Vierailija

Haluaisin joulupöytään jotain uutta. Tässä ehtisi vielä testata reseptejä. Mikä olisi hyvä jonkin muun maan jouluherkku, mitä suosittelisit?

Entä muita mieleen jääneitä joulutapoja?

Kommentit (8)

Vierailija

Onko? Olen 2x tehnyt kalkkunaa ja ei mun kyllä tee mieli syödä sitä mössöä, joka on ollut täytteenä.... Miten siitä sais hyvää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko? Olen 2x tehnyt kalkkunaa ja ei mun kyllä tee mieli syödä sitä mössöä, joka on ollut täytteenä.... Miten siitä sais hyvää?

Itse tykkaan levittaa pellille suht ohuen kerroksen jolloin paallinen on rapeaa. Mutta makuasioitahan nama on. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse tykkaan levittaa pellille suht ohuen kerroksen jolloin paallinen on rapeaa. Mutta makuasioitahan nama on. :)

Eli se täyte pitää kypsentää erikseen? Sen jälkeen, kun ollut kalkkunan sisällä? Mitä laitat täytteeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli se täyte pitää kypsentää erikseen? Sen jälkeen, kun ollut kalkkunan sisällä? Mitä laitat täytteeseen?

Ei pida, mutta nain teen usein. :) Sita siis syodaan ihan lisukkeenakin. Teen sen yleensa taman ohjeen mukaan: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/3056/sausage-sage-and-onion-stuffing

Siinakin sanotaan etta sen voi joko laittaa kalkkunan sisaan ja ylimaaraiset voi tehda "lihapulliksi", tai koko hoskan voi laittaa vaan pellille paistumaan. Jos se on siina kalkkunassa siita ei tietysti tule niin rapeaa. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat