Kotilääkärit! Kertokaa mikä mua vaivaa?!

Vierailija

Olen jo pitkään ollut väsynyt ja huonovointinen, mutta tällä viikolla mua on aamuisin etonut niin paljon, että olen joutunut oksentamaan. Oksennusta ei ole kuitenkaan tullut, koska maha on ihan tyhjä. Ei tee yhtään ruokaa mieli ja olo on kamala. Se menee kuitenkin enemmän tai vähemmän ohi päivän aikana, mutta iltaisin saattaa tulla uudestaan outo olo. Raskaana en ole. Oireisiin liittyy myös päänsärky, joka ei lähde särkylääkkeellä sekä oudot heikotuskohtaukset (kädet tärisee, ihan vetelä olo ym).

Olin lääkärissä ja verikokeissa, perusverenkuvassa, kilpirauhaskokeissa yms. kaikki kunnossa. Lääkäri sanoi, että varmaan joku tavallinen vatsapöpö. Iteltä alkaa kuitenkin usko loppua, että siitä olisi kyse, kun olo on niin kamala ollut jo pidemmän aikaa. Lääkärin mukaan voin olla rauhallisin mielin, että mistään vakavasta ei voi olla kyse. Mutta jos kyse olisi jostain vakavasta, näkyisikö se verikokeessa? Mietin kaikkea kamalaa aivokasvaimesta vatsasyöpään...

Onko kellään ollut samanmoista ja mistä silloin oli kyse? Kiitos kaikista kommenteista!

Kommentit (11)

Vierailija

Stressi ei auta asiaa. Luota edes hetken lääkäriin ja suhtaudu itseesi siten, että tämä ei ole vakavaa.

Toki huono olo vie mielen matalaksi, mutta kokeile edes.

Minulla oli syksyllä kuukauden kestävä yskä, johon liittyi etova tunne ja elämäni kauhein päänsärky. Kaikenlaista ehti pyöriä mielessä, koska olo oli surkea ja todella huono.

Vierailija

Kuulostaa tutulta ja tosiaan mitään ei missään kokeissa löytynyt, luulosairautta lääkäri lähinnä sitten ehdotteli. Ruokavalion muutoksella sain oloni paranemaan.

Vierailija

Sinuna huolehtisin siitä että juot tarpeeksi vettä. Sen jälkeen kokeilisin jättää viljat pois, kuten joku jo arvelikin.

Minulla on kamalan väsynyt ja kuvottava olo, jos erehdyn esim syömään vaaleaa leipää tai unohdan juoda vettä.

Uusimmat

Suosituimmat