Kaverini meni sitten tekemään erittäin tyhmän tempun..

Vierailija

Tuli sitten eilen meillä käymään kahvilla, oli niin iloinen ja hymyilevä,että täytyi oikein kysyä mikäs noin hymyilyttää. Ajattelin aluksi, että nyt se on tavannut elämänsä miehen ja ihan rakastunut. No niinhän se olikin, mutta ei ihan niin puhdas pulmunen ollut kuin luulin. Kahvia juodessa neiti alkoi siinä sitten kertoa niin iloisesti kuinka hän oli löytänyt miehen jolla on lapsia ja myös vaimokin. Eli tämä kaverini siis on kakkonen. Ei ole kuulema halunnut kertoa vielä minulle koska, ei ollut varma tuleeko suhteesta mitään. Siinä se sitten minulle lateli, kuinka oli ollut miehen kotona naisen ollessa töissä. Näin hetkinä oli sitten tapahtunut kaikenlaista. Kaverini vaan selittää niin innoissaan kaikkea ettei huomaa edes kuinka tyhmä on! Mm. Sitä kuinka tämä saa olla nyt miehen lasten äiti. Kuinka he muuttavat kohta yhteen kun vaan saa itse heivattua vaimon ulos talosta! Tässä kohtaa avasin sitten suuni, sanoin vaan, että tajuatko sä neiti yhtää, mitä sä selität! Et sä mikään äiti niille lapsille ole vaikka sut voissa paistaisi! Tästä tietenkin kaveri hermostui, alkoi siinä inttää vastaa kaikennäköistä. Että kyllä on ja sinä et sitä määrää ja mies on kuulema hänen omaisuuttaan nyt ja lapset kuuluu hänelle!
Tässä vaiheessa alkoi raivostuttaa ja tuli todella pahamieli tämän lapsen äidin puolesta!
Nyt inhoan kaveriani yli kaiken, riidoissa ollaan ja anteeksi tekstiviestejä satelee. En ole vastannut yhtään mitään mihkään viestiin. Tässä vaan mietin, että miten saisin selville miehen vaimon nimen... Jospa tuolle kertoisin tai sitten en. Mutta silloin kyllä pamautan kaverini takas maanpinnalle vaikka sitten jollakin kalikalla! Miten mä vaan sen teen?

Itsekin seurustelen enkä todellakaan tykkää tämmöisestä touhusta!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Olisi kaverillesi ja miehelle oikein jos vaimo saisi tietää pettämiskuviosta, mutta toisaalta en suosittele toisten asioihin puuttumista.

Todennäköisesti mies ei aio hankkiutua vaimosta eroon, hän olisi tehnyt sen jo varmasti. Kaverisi saa kyllä nenilleen ja pilvilinnat romahtaa kun totuus valkenee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi kaverillesi ja miehelle oikein jos vaimo saisi tietää pettämiskuviosta, mutta toisaalta en suosittele toisten asioihin puuttumista.

Todennäköisesti mies ei aio hankkiutua vaimosta eroon, hän olisi tehnyt sen jo varmasti. Kaverisi saa kyllä nenilleen ja pilvilinnat romahtaa kun totuus valkenee.

Ajattelin siksi kertoa sille vaimolle mitä mun kaveri sen seläntakana suunnittelee.. Että vaimokin saisi tietää missä mennään... Eikä tulisi yllätyksenä puskista. Sen vaimon hajuvesiäkin se on käyttänyt joten siitäkin sanoisin kun varmaa alkaa ihmettelee miksi hajuvedet tyhjenee itsekseen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meneekö sinulla kauan näiden tarinoiden keksimiseen?

Tiesitkö näitä tapahtuu myös tosi elämässä eikä vain pelkissä tarinoissa!

Vierailija

Mitä ap tällä kirjoituksella meinaa? Miksi kaverisi ei saisi olla onnellinen? En ymmärrä, anteeksi vaan sinua!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tällä kirjoituksella meinaa? Miksi kaverisi ei saisi olla onnellinen? En ymmärrä, anteeksi vaan sinua!

Ymmärrät siinä vaiheessa varmaan paremmin kun tämä kolahtaa omalle kohdallesi... T.ap

Vierailija

Taitaa olla niin, että mies on selittänyt kaverillesi ummet ja lammet... Nyt kaverisi uskoo tämän kaiken ja vielä joutuu jossain vaiheessa pettymään. Kurjaa touhua mieheltä.

Vierailija

En ymmärrä mikä näissä ukkomiehissä niin viehättää, että pitää lähteä toiseksi naiseksi.. Ukkohan voittaa tässä pelissä eniten jos vaimo jättää ja toinen tulossa tilalle ja hän on se suurin sika. 

Ihannetilanne noille ukoille on pyörittää kahta naista samaan aikaan, saa vaimosta edut ja rakastajastakin etunsa. 

Vierailija

Uhh.. En itsekään pystyis olla hyvissä väleissä noin selkärangattoman ihmisen kanssa :/ hyvä ettet myötäillyt!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät siinä vaiheessa varmaan paremmin kun tämä kolahtaa omalle kohdallesi... T.ap

Mikä siinä kolahtaa jos joku kaveri tapailee varattua miestä? Siinähän tapailee, ei ole minun ongelmani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kolahtaa jos joku kaveri tapailee varattua miestä? Siinähän tapailee, ei ole minun ongelmani.

Mietipä sitä vaikka edes hetki!

Vierailija

Sinä ja ystäväsi kuulostatte molemmat aika lapsellisilta ja tyhjäpäisiltä. Vai että "mies on mun omaisuuttaan nyt ja lapset kuuluu mulle!" 

Koko väite on niin absurdi, että tuollaista voi sanoa ainoastaan joku wt-bimbo Porvoossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat